Fotoentusiasten Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Kommer denne disken Western Digital Raptor 36,7 GB til å falle i pris nå som storebroren kommer??? Må bare ha denne disken.... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Absolutt alle datakomponenter nesten uten unntak faller i pris når det kommer nyere/bedre komponenter på markedet... Det eneste som kan forandre på en slik "praksis" er hvis det skjer noe uforutsett, som at en fabrikk som produserer deler til denne komponenten brenner ned, eller lignende katastrofer. Så, ja! Raptoren vil bli billigere. DrE Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Kaffegruten og tebladene sier at den vil bli billigere med tida. :wink: Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Kaffegruten og tebladene sier at den vil bli billigere med tida. :wink: Får stole på det da allmektige spåmann.. Så får eg og vente litt med å handle. :-? Noken som kan sei ca kor mykje han vil synke i pris? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Om to-tre år tipper jeg den ligger på ca 500,- Spør dumt, få dumme svar. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Om to-tre år tipper jeg den ligger på ca 500,- Spør dumt, få dumme svar. La være å svare på innlegg du synes er dumme......kan være at noen har hørt noe om evt prisendringer på denne disken da vet du. Om 2-3 år er det vel ingen som gidder å kjøpe den nevnte disken vil jeg tro....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå