Gå til innhold

Isroser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd på noe tilsvarendes i en gjennomsiktig rund blomstervase selv og det ble ikke særlig vellykket pga. buen/det runde glasset tror jeg. Antar at du har tatt bildet mot en rett flate her ?

Ditt ble veldig bra synes jeg, muligens en anelse mørkt, men kanskje er det nettopp det som gjør det interessant for meg og spennendes, ett bilde som tar meg i retning drømmeland :-)

Endret av Jentungen2
  • Liker 1
Lenke til kommentar

er ikke noe glass der, bare is. Tror alle boblene i isen hjelper litt med å skape dybde.

Jeg liker å ha det enkelt. "keep it simple stupid" er noe jeg tenker ofte. Så det jeg gjor var å lage et kvadratisk hull i sneskavla, satt inn et stykke plaxiglass som isklompen står på. (lekte med lys fra undersiden også.) Det virket helt greit. Er første gangen jeg prøvde det og er helt klart noe man skal prøve mere på.

( Blomst Ligger noen flere eksempler der, med forskjellig lyssetting)

Lenke til kommentar

Absolutt kreativt og fint motiv. Boblene i isen gir ett preg av dybde og "fart" i bildet, som om blomstene "stuper" ned i vannet. Litt mørkt, som nevnt over. En frisk gulfarge hadde gjort seg, noe alla det du postet senere. Topp og bra jobba. Takk for tips.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Klart det er ok. :DEr jo en "Vintersport" som man kan gjøre på sommern også da. fryseboks. :DTror det kan bli bra med belysning fra en blodrød midnattsol eller noe slikt.

Ja, det er virkelig å ta med seg :) Inspirerende ideer du kommer med! Takk for at du deler ! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...