Jan Erik Engan Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Gråspett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Ser du har fatta interesse for fuglemotiv du òg. Artig å sjå korleis bileta dine stadig vert betre:) Flotte versjonar alle tre. Ser du har investert i nytt kamera - bra verktøy dette. Har sjølv bytta ut mitt gamle D 300S med eit D600 fullformat. Nyttar forøvrig same objektiv som som deg når eg fotograferer fuglar. Takkar for tilbakemeldinga på biletet mitt. Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Bildene kler godt deler av i S/H Nydelige bilder. Om jeg måtte velge ville det vært vanskelig. For fugleinteresserte kanskje V2, som har en flott fortelling ved siden av. V1 har en nydelig ro Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Ser du har fatta interesse for fuglemotiv du òg. Artig å sjå korleis bileta dine stadig vert betre:) Flotte versjonar alle tre. Ser du har investert i nytt kamera - bra verktøy dette. Har sjølv bytta ut mitt gamle D 300S med eit D600 fullformat. Nyttar forøvrig same objektiv som som deg når eg fotograferer fuglar. Takkar for tilbakemeldinga på biletet mitt. Mvh. Magnar Tusen takk Ja du kan godt si att jeg er blitt hektet nå...så denne uken har vært litt rolig,da annet måtte gjøres også..men når en reiser av sted i -10grader(kl.05) for å sitte stille i ett kamoflasjetelt....ja da kan en si att innterresen for slike bilder bare øker.ER jo bare så moro.vel er jo varmere nå da,men da bildet ble tatt stemmer tempraturen..har da gode klær så en ikke fryser Endret 4. april 2013 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Bildene kler godt deler av i S/H Nydelige bilder. Om jeg måtte velge ville det vært vanskelig. For fugleinteresserte kanskje V2, som har en flott fortelling ved siden av. V1 har en nydelig ro Tusen takk:) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Virkelig flott dette Jan Erik ! Godt å se hvor mange som er fascinert av disse intelligente skapningene , godt jobba Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Virkelig flott dette Jan Erik ! Godt å se hvor mange som er fascinert av disse intelligente skapningene , godt jobba Tusen takk Terje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg