Laila - Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Uskyld Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Dette var søtt...så en smelter:) Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Dette ble et veldig bra resultat. Det er vanskeligere å ta bilde av en samling hundevalper enn man tror. Stort sett er de i bevegelse hele tiden. Omgivelsene må man godta som de er, det er vanskelig å stille de opp og dandere bakgrunnen (selv om noen også klarer det). Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Herlig J1 Endret 4. april 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Dette var søtt...så en smelter:) Tusen takk, smeltet jeg også. Et øyeblikk av ren lykke når en får lov å holde disse små Dette ble et veldig bra resultat. Det er vanskeligere å ta bilde av en samling hundevalper enn man tror. Stort sett er de i bevegelse hele tiden. Omgivelsene må man godta som de er, det er vanskelig å stille de opp og dandere bakgrunnen (selv om noen også klarer det). Tusen takk Erik. Fikk skikkelig prøvd meg nå, og det finnes ikke lett. Husker godt at du har lagt ut noen flotte valpebilder her tidligere, de gjorde inntrykk på meg Veldig søtt bilde!! Tusen takk Olivida Skulle gjerne fått det bedre til, og fått med alle Men de er jo søte da Koselig Tusen takk CardinalG Herlig J1 Tusen takk J2 Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Bedårende og vakkert godt teknisk . Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Bedårende og vakkert godt teknisk . Tusen takk Terje Glad du liker det. Var et vakkert øyeblikk når jeg fikk hilse på disse små Et koselig bilde Tusen takk Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Tusen takk Terje Glad du liker det. Var et vakkert øyeblikk når jeg fikk hilse på disse små Tusen takk Leif God helg Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Så bedårende modeller og et flott bilde fikk du!! Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Flott valpebilde :-) De var søte. Hvilken rase er de? Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Så bedårende modeller og et flott bilde fikk du!! Tusen takk Thorild.\ Forelsket meg helt i dem jeg Men ingen av dem skal blir våre .) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Flott valpebilde :-) De var søte. Hvilken rase er de? Tusen takk Kjell Det er Islandshunder. Det er visst ikke så mange av dem i Norge . Postet et v2 som viser moren. Den gulbrune til venstre Endret 6. april 2013 av Jentungen 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg