Gå til innhold

Uskyld

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ble et veldig bra resultat. Det er vanskeligere å ta bilde av en samling hundevalper enn man tror. Stort sett er de i bevegelse hele tiden. Omgivelsene må man godta som de er, det er vanskelig å stille de opp og dandere bakgrunnen (selv om noen også klarer det).

Lenke til kommentar

Dette var søtt...så en smelter:)

Tusen takk, smeltet jeg også. Et øyeblikk av ren lykke når en får lov å holde disse små :)

Dette ble et veldig bra resultat. Det er vanskeligere å ta bilde av en samling hundevalper enn man tror. Stort sett er de i bevegelse hele tiden. Omgivelsene må man godta som de er, det er vanskelig å stille de opp og dandere bakgrunnen (selv om noen også klarer det).

Tusen takk Erik. Fikk skikkelig prøvd meg nå, og det finnes ikke lett. :) Husker godt at du har lagt ut noen flotte valpebilder her tidligere, de gjorde inntrykk på meg :)

Veldig søtt bilde!!

Tusen takk Olivida :) Skulle gjerne fått det bedre til, og fått med alle :) Men de er jo søte da :)

Koselig :)

Tusen takk CardinalG :)

Herlig J1 :)

Tusen takk J2 :fun:
Lenke til kommentar

Flott valpebilde :-) De var søte. Hvilken rase er de?

Tusen takk Kjell :) Det er Islandshunder. Det er visst ikke så mange av dem i Norge :) . Postet et v2 som viser moren. Den gulbrune til venstre :)

Endret av Jentungen 1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...