OVESVE Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Har vært inne og prøvd og finne en app som hater mine kontakter fraTelenor,fulgte anvisnigene som kom på skjermen men som dere vil se av vedlagte bilde stoppet det opp for meg da de ba om noe de kalte handlepose,noen som har et godt råd? Vhs sverre. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hvis du leser det som står så virker det jo greit nok, du må åpne google play appen på den enheten du bruker med den epost adressen du bruker. 1 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Google Play er som Appstore på Iphone. Du må være registrert til og med appen er gratis. Men det er jo ikke noe stress vel? 1 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Har vært inne og prøvd og finne en app som hater mine kontakter fraTelenor,fulgte anvisnigene som kom på skjermen men som dere vil se av vedlagte bilde stoppet det opp for meg da de ba om noe de kalte handlepose,noen som har et godt råd? Vhs sverre. Hadde ikke du en Lumia 800? Isåfall får du ikke installert noe fra Google play. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Aha, en Windows Phone...nei da får du ikke brukt Google Play. Da må du se om tilsvarende app finnes i Windows Store, og er du vant til å bruke Android, kan det være mye du ikke finner der. Jeg brukte Windows Phone noen måneder etter jeg kjøpte en HTX 8x da den ble lansert, men ga opp og gikk over til Android igjen. Lenke til kommentar
OVESVE Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Hvis du leser det som står så virker det jo greit nok, du må åpne google play appen på den enheten du bruker med den epost adressen du bruker. takk for svar,jeg prøver og følge ditt råd. vhs.sverre Lenke til kommentar
OVESVE Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Hadde ikke du en Lumia 800? Isåfall får du ikke installert noe fra Google play. takk for at du svarte meg,du har helt rett,jeg ringte Nokia og de forklarte at jeg kun kunne laste ned apper fra marvetplase.. vhs.sverre Lenke til kommentar
OVESVE Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Aha, en Windows Phone...nei da får du ikke brukt Google Play. Da må du se om tilsvarende app finnes i Windows Store, og er du vant til å bruke Android, kan det være mye du ikke finner der. Jeg brukte Windows Phone noen måneder etter jeg kjøpte en HTX 8x da den ble lansert, men ga opp og gikk over til Android igjen. Takk for svar. vhs sverre. Lenke til kommentar
OVESVE Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Aha, en Windows Phone...nei da får du ikke brukt Google Play. Da må du se om tilsvarende app finnes i Windows Store, og er du vant til å bruke Android, kan det være mye du ikke finner der. Jeg brukte Windows Phone noen måneder etter jeg kjøpte en HTX 8x da den ble lansert, men ga opp og gikk over til Android igjen. Takk for svar,jeg vet ikke riktig hva jeg jeg skal mene om lumia 800 eller windowsphone,fungerer jo greit med unntak av at mms ikke virker,nokia lovte og sende meg innstillinger så før jeg prøve de.tastbordet er litt trangt men jeg håper jo Nokia kan komme med et mere brukervennlig tastbord. Lenke til kommentar
OVESVE Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Hvis du leser det som står så virker det jo greit nok, du må åpne google play appen på den enheten du bruker med den epost adressen du bruker. Har prøvd det du anbefalte men fikk det ikke til og fungere men takk for at du ga meg svar. vhs.sverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå