O5C4R Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Profesjonell skuespiller leter etter en ambisiøs og uredd regissør som kunne tenkt å bringe til live et annerledes actionkortfilm. Kort fortalt handler det om en beredskapstropp som får i oppdrag å slå ned på den voksende kriminaliteten i Oslo by etter den fatale 22.Juli hendelsen. Vi møter da den spesial trente mørke anti-helten Ario som motvillig blir vervet. Filmen kan tolkes som en lett kryssning mellom "The Raid" og "The Punisher - Dirty Laundry". Høres det spennende ut og du er nysgjerrig? Ta gjerne kontakt for mer info. Endret 10. april 2013 av O5C4R Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/1498839-regiss%C3%B8rprodusent-s%C3%B8kes-til-actionkortfilm/
SonicDragon Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Profesjonell skuespiller leter etter en ambisiøs og uredd regissør som kunne tenkt å bringe til live et annerledes actionkortfilm. Kort fortalt handler det om en beredskapstropp som får i oppdrag å slå ned på den voksende kriminaliteten i Oslo by etter den fatale 22.Juli hendelsen. Vi møter da den spesial trente mørke anti-helten Ario som motvillig blir vervet. Filmen kan tolkes som en lett kryssning mellom "The Raid" og "The Punisher - Dirty Laundry". Høres det spennende ut og du er nysgjerrig? Ta gjerne kontakt for mer info. Hei Kan du fortelle meg litt mer detaljert i en privat melding? Da vil jeg vite hva som skal skje i filmen (Opprør mellom Ario og troppen? Forræderi? Turning point etc?) Kanskje jeg kan bli en "avstands-produsent" (vi lever i forskjellig fylke) som gir deg tips om hva du burde ha med i filmen og hva du burde droppe. Jeg fokuserer meget på en utradisjonell handling, anti-klisjeer og sterkt musikalsk samarbeid. Jeg vil ikke ha betalt for dette, jeg liker bare jobben. Endret 22. april 2013 av Epic Score Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/1498839-regiss%C3%B8rprodusent-s%C3%B8kes-til-actionkortfilm/#findComment-20448599
O5C4R Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Hei Kan du fortelle meg litt mer detaljert i en privat melding? Da vil jeg vite hva som skal skje i filmen (Opprør mellom Ario og troppen? Forræderi? Turning point etc?) Kanskje jeg kan bli en "avstands-produsent" (vi lever i forskjellig fylke) som gir deg tips om hva du burde ha med i filmen og hva du burde droppe. Jeg fokuserer meget på en utradisjonell handling, anti-klisjeer og sterkt musikalsk samarbeid. Jeg vil ikke ha betalt for dette, jeg liker bare jobben. Hei Epic, Takk for ditt innlegg. Jeg sender deg mer detaljer i melding i løpet av dagen. Men hovedsak blir dette en meget annerledes format vi sjelden har til lands. Da er det på sin plass å ha en person som liker/vil ta utfordringen med å få dette opp, gjerne med god erfaring, men personlig legger det mer vekt på kreativitet og ut av boks mentalitet. Sjangeren som skal opereres rundt i er lett sci-fi/action med utradisjonell handling og anti-klisjeer Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/1498839-regiss%C3%B8rprodusent-s%C3%B8kes-til-actionkortfilm/#findComment-20448965
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå