OVESVE Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg har nylig kjøpt en Nokia Lumia 800,fikk samtidig et nytt sim kort fra Telenor,nå har jeg vært Telenorkunde i mange år uten problemer men etter at jeg satte inn det nye simkortet fungerer ikke mms.Har vært i kontakt med Telenor men de fant ikke ut av det i tilegg kontaktet jeg el-kjøp hvor jeg kjøpte tlf.De fant ikke noe galt, gikk deretter innom en telebutikk de fant ikke feilen. Min gamle tlf.en Nokia C5-00 fikk samme feil etter at nytt sim kort ble satt inn.Samme resultat,ingen fant feilen. Jeg har prøvd og stille telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger men det hjalp ikke. Fra Telenor sin side mente de at det måtte være tlf.feil,det virker litt merkelig da både den nye og gamle fikk samme feil etter at nye simkort ble satt inn. Er det noen der ute som har noen gode råd? Vhs.sverre Øverjordet. Lenke til kommentar
cronbach alpha Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Om du har still telefonen din tilbake til frabikkinnstilling må du sette den opp på nytt. Det er også viktig at du benytter riktig oppsett i forhold til ditt abonnement. Vet ikke om du har gjort dette eller om du har gjort dette på nytt uten hell. 1. Velg "Network Setup" og velg + 2. Connection name (Velg deg et navn f.eks MMS) 3. Skroll ned til "MMS APN" og fyll ut følgende informasjon - MMS accesspoint name/ Tilgangspunktnavn = telenor - IP-adresse/Gateway = 10.10.10.11 - Port = 8080 - Username/Brukernavn = dj - Password/Passord = dj - MMSC address/MMS-server = http://mmsc 1 Lenke til kommentar
OVESVE Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Om du har still telefonen din tilbake til frabikkinnstilling må du sette den opp på nytt. Det er også viktig at du benytter riktig oppsett i forhold til ditt abonnement. Vet ikke om du har gjort dette eller om du har gjort dette på nytt uten hell. 1. Velg "Network Setup" og velg + 2. Connection name (Velg deg et navn f.eks MMS) 3. Skroll ned til "MMS APN" og fyll ut følgende informasjon - MMS accesspoint name/ Tilgangspunktnavn = telenor - IP-adresse/Gateway = 10.10.10.11 - Port = 8080 - Username/Brukernavn = dj - Password/Passord = dj - MMSC address/MMS-server = http://mmsc Jeg skal følge diit råd. vhs.sverre På med mobildata... Gamlegutta visste hva de snakket om, sverre Lenke til kommentar
OVESVE Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Om du har still telefonen din tilbake til frabikkinnstilling må du sette den opp på nytt. Det er også viktig at du benytter riktig oppsett i forhold til ditt abonnement. Vet ikke om du har gjort dette eller om du har gjort dette på nytt uten hell. 1. Velg "Network Setup" og velg + 2. Connection name (Velg deg et navn f.eks MMS) 3. Skroll ned til "MMS APN" og fyll ut følgende informasjon - MMS accesspoint name/ Tilgangspunktnavn = telenor - IP-adresse/Gateway = 10.10.10.11 - Port = 8080 - Username/Brukernavn = dj - Password/Passord = dj - MMSC address/MMS-server = http://mmsc Har forsøkt ditt råd men den vil ikke,telenor skylder stadig på telefonen. Takk for svar. vhs.sverre. Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Har du brukt oppsettsveiviseren som ligger preinstallert? Og har du installert siste Firmware oppgradering via Zune? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå