mfb Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hei. Er 23 år gammel og har for det meste trent kun styrke av og på de siste 7 årene. jeg er ikke spesielt feit men ikke tynn heller. Jeg vil vel karakterisere meg som kraftig bygd. Jeg veier 95kg og er 179cm høy. Jeg er en "plugg" om det er rett uttrykk men vil nå få vekk fett og gå ned i vekt samtidig som jeg beholder styrken min og muskelmassen. Jeg trener 4-5 ganger i uka. Jeg starter hver treningsøkt med 30min på tredemølle der jeg går intenst i raskt tempo i oppoverbakke i forskjellig stigningsprosent og hastighet. Dette er oppvarmingen min. Deretter trener jeg styrke som er 3 delt. Biceps og skuldre, rygg og bein, triceps og bryst. Hver økt har jeg mageøvelser også. Problemet mitt nå er bare at jeg merker at jeg har gått ned i fett men ikke vekt. Jeg blir bare større allikevel. Gjort dette i 1,5mnd nå, får bare større muskler, mister jo fett også, men jeg vil ikke bli større nå da jeg synes det på et punkt ikke er fint lenger. Noen tips til hvordan jeg kan beholde de musklene jeg har nå, miste fett og ikke bli større? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Spis i kaloriunderskudd? Suppler med mer baseøvelser og brotein. Hvis du har trent seriøst i sju år skal det mye til at du klarer å øke nevneverdig i masse samtidig som at du går ned i fettprosent. Lenke til kommentar
DaTrader Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Husk at det du putter i deg iløpet av en dag er mist like viktig for å gå ned i vekt. Hvis du får i deg mer kalorier enn du forbrenner så vil du legge på deg. 50% trening og 50% kost. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) 520% trening og 580% kost. Sånn. Kcalunderskudd og høyt proteininntak ved siden av jevn trening. Dersom du vil lese mye: www.leangains.com Endret 4. april 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå