BadCat Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Det kan være alt fra damen foran i kassakøen til en tilfeldig motstander på et mobilspill. Plutselig kommer damen inn i livet ditt. Det er ikke noe man må hjøre for at det skal skje, det skjer helt av seg selv. Desperate, negative menn på dedikert damejakt er lite attraktivt. Treffer du en dame i en setting der du kun er der for settingen så kan det ende med bryllup. Går man bevisst inn for å treffe damer kommer damene til å gjennomskue og skygge banen i løpet av noen få minutter. Endret 5. april 2013 av BadCat Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Kva me dei som ikkje treff nokon i kassen på Rimi? Det er ganske teit å kalle det desperat å leite etter nokon. Kva er det å gjennomskue om ein person er litt meir bevisst enn du vil ha det til? 1 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Nettdating gjør at uattraktive damer kan velge å vrake i langt mer attraktive menn. Forøvrig skaper samfunnet i Norge kvinnfolk ingen menn vil ha, de drikker seg drita og puler afrikanere på toalettet på diskoen og oppfører seg helt hinsides mens de gnåler om likestilling og stemmer SV for harde livet. Ryk og reis, sånne kvinnfolk vil ikke ordentlige mannfolk ha. Borskjemte små prinsesser som ikke kan hverken lage mat, holde reint eller budsjettere etter sin egen inntekt, og langt mindre er interesserte i å få barn og stifte familie. Hva skal man da med de? 2 Lenke til kommentar
Green Leaf Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Det kan være alt fra damen foran i kassakøen til en tilfeldig motstander på et mobilspill. Plutselig kommer damen inn i livet ditt. Det er ikke noe man må hjøre for at det skal skje, det skjer helt av seg selv. Desperate, negative menn på dedikert damejakt er lite attraktivt. Treffer du en dame i en setting der du kun er der for settingen så kan det ende med bryllup. Går man bevisst inn for å treffe damer kommer damene til å gjennomskue og skygge banen i løpet av noen få minutter. Dette blir litt feil, dette med "helt av seg selv" stemmer sikkert bra for de som mer eller mindre får "en partner i fanget", men om man ikke er så heldig så må man jo ut på f.eks nettet eller byen å prøve å finne noe. Jeg skjønner hva du mener med de som er helt desperate og alltid skal prøve å sjekke noen opp, men det er egentlig ytterst få som er slik. Det er ikke ALLE som klarer å finne noen gjennom venner, jobb eller hobbyer. En god del mennesker, faktisk, går nettopp gjennom livet og håper og tenker at "en dag så kommer hun/han når du minst venter det" men så ender de opp alene, litt ensomme og partnerløse, på samme måte som de du nevner er på desperat partnerjakt. Denne tendensen ser man gjerne i de større byene spesielt, og er en av årsakene til at det blir stadig fler single. Så må man også ta med i betraktningen at selv om man har nettverk, hobbyer og andre sosialie areaner man kan møte noen på, så kan det være ting som selvtillit, oppfattelse av de rundt deg, personlighet, kjemi og hvor attraktiv man er ( uansett om man føler deg attraktiv eller ikke! ) som spiller inn på den greia om at "man treffer noen når man minst venter det" og lignende. Man må være åpen for store nyanser og forskjellig perpektiv her. Endret 5. april 2013 av Green Leaf 1 Lenke til kommentar
rockworld Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Eksene mine har jeg møtt: IRC (HAHA old times), bekjentskap, skole, jobb og jobb.. Jeg vil si det er totalt random hvor du vil finne ei. Men det som er sikkert er at du må på et sett og vis komme i kontakt med de. Det merkelige for meg er at jeg har aldri gått inn for at "Hun skal jeg bli sammen med" også gått rett inn for det. Jeg har prøvd med to stykker. Det ene gikk i dass med en gang, den andre ble fuckfriends men endte i grøfta etter en måned. Så chillax, og vis du er singel men ikke ledig =) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Skal ikke se bort fra at det er lettere for jenter å finne en mann/kjæreste på et sted som tek/diskusjon.no enn motsatt. Det er jo noen jenter her, men forumet er vel 90% menn, er iallfall mitt inntrykk. Det er mange flere jenter her nå enn da det var gode gamle hw.no-forumet. Så sjansen burde jo ha multiplisert seg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Det er mange flere jenter her nå enn da det var gode gamle hw.no-forumet. Så sjansen burde jo ha multiplisert seg Det stemmer. Sjølv om ei auke på 900% høyrest meir dramatisk ut enn ei auke frå 10 til 100. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå