Columbuzz Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hei. Jeg har nå holdt på med en fyr i 2 mnd, hvor vi har vært mye ilag. Kontakt nesten hver dag og overnattet hos hverandre samt hatt sex. Problemet er at jeg kan gå fra å føle meg sprudlende forelsket en dag og neste dag bare føle at alt er dass. En i familien har også vært svært alvorlig syk lenge, men han har nå kommet seg. Så jeg tror kanskje det kan ha noe med at jeg plutselig kan føle meg skikkelig nedfor. Litt sein i reaksjonen med andre ord. Dette har jeg holdt ganske godt inni meg, men har fortalt om ståa til han. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg vil med denne tråden, men trenger litt synspunkter. Så her kommer noen observasjoner jeg har gjort meg om han jeg dater: -Han virker omtenksom som å spørre hva jeg har gjort og hvordan det går det dagene vi ikke møtes. -Han er litt territoriell av seg når det er andre gutter i nærheten. Litt sjalu kanskje? -Fått hørt av noen bekjente at hans ex var utro mot han. -Jeg syns det er vanskelig å "snakke" med han om ting jeg har på hjertet(vet ikke om det skyldes ene og alene meg selv, men føler han er kanskje noe mer tilbakeholden med å åpne seg), -Virker ikke som han tør å holde blikkontakt f.eks. visst jeg prøver å spørre om noe litt mer personlig så gjemmer han ansiktet ned mot puta. - er mer som en sånn tulleperson man kan ha det gøy med enn en seriøs person. -Han stryker meg over kinnene og over håret og er snill og god. Vi begge inviterer til nærhet. Vi har aldri snakket noe spesifikt om hva vi ønsker mht. hverandre, men han har sånn smått "spøkt" med at når jeg har vært i hjembyen så kom jeg sikkert til å ligge med mange gutter. Det gjør han vel for at han ikke tør å spørre direkte om hvor vi står henn. Da har vi begge gjort klart for hverandre at vi ikke har lyst eller behov for å gjøre noe sånt. Jeg føler vel kanskje at vi står litt fast, selv om jeg synes dette er en god kar, så føler jeg vi ikke blir ordentlig kjent. Mer sånn feie alt under et teppe opplegg. Noen som kan gi meg noen tips og råd om deres meninger? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Ta tiden til hjelp. Vær åpen mot ham, så vil han sikkert åpne seg mer han også. Hvor gamle er dere? Høres litt snodig ut å gjemme ansiktet i puten.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Alle svarene er i ditt eget innlegg 1 Lenke til kommentar
Columbuzz Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Jeg og syns det er litt rart å gjemme ansikte i puta, men han gjorde det ikke lenge. Jeg tolka det uansett som om han ikke ville snakke noe om det.. Han er 25 og jeg er 21. Er det normalt? Jeg synes personlig det er er litt umodent og ikke kunne snakke litt mer seriøst. Burde jeg spørre han om eksen? Eller si at jeg synes det er litt frustrerende at vi ikke blir mer kjent? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Ville kanskje ikke spurt direkte om eksen, men å si at det er frustrerende at dere ikke blir mer kjent, må da være helt greit. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hastverk er lastverk. Dere har kjent hverandre i to måneder, det er ingenting. Det tar tid å bli kjent med en person, og alle er forskjellige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå