Gå til innhold

Hjelp til å finne en ny stil.


Anbefalte innlegg

Ok, la meg begynne med å si at jeg kan like mye om mote som jeg kan om flymotorer. Heller lite altså. Men jeg har bestemt meg for å innse at det jeg går i nå er kjedelig,og ikke egentlig kan sies å se noe spesielt fint ut på meg, og jeg må derfor finne på noe nytt. Jeg er ganske interesrt i å se bra ut, men har vært for lat til å gjøre noe med det, men nå er jeg her, SÅ la oss komme til poenget.

 

Jeg har lyst på en nye garderobe som ikke er "Jeans + hettegenser", men er litt usikker på hva jeg skal gå inn for. Har ikke noe bilde nå, men kan begynnne med å beskrive meg: Jeg er lysebrun (sønn av en nordman og en rwandeser) og 1,78m høy, jeg er ganske tynn i forhold til høyden, og ikke spesielt muskuløs (ennå). Jeg har mørke krøller, og bruker briller. Det er vel sånn jeg ser ut.

 

Når det gjelder stil er jeg ganske glad i .feks. dette Vincent-Cassell.jpg

 

og noe sånn som det her tumblr_m0eun8WLql1qm3iajo1_500.jpg

 

Noen tips? Kjøper inn for sommer/vår nå btw.

 

Edit: I screwed p the ferst sentence :p

Endret av egen9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det det går mest av i forumet er klassisk herremote. Fra det nederste bilde å bedømme vil jeg tro at du kan like det. Du bør se etter inspirasjon. Søke på google bilder etter "klassisk herremote" o.l. evt. kan du også søke på flickr, pinterest, instagram osv. Da får du litt inspirasjon så du lettere ser hva du liker. Deretter er det mer eller mindre opp til deg hva du vil gå for. Det finnes utallige merker fra dårlig kvalitet til bra kvalitet. Siden du først skal bygge garderobe, og er usikker på hva du føler deg komfortabel i ville jeg nok ikke kjøpt de dyreste plaggene til å starte med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

har noen forslag til casual basisplagg som passer til mye, de koster mer enn klærne på h&m, men de varer lenge og er verdt prisen

 

mørkeblå jeans - levis har gode jeans etter min mening, rådenim er kult

chinos - beige, tan, oliven, khaki osv. er basic farger som en kan begynne med. Jeg liker de jeg kjøpte fra jack donnelys, de kjennes gode ut og de var ikke dyre.

skjorter - ocbd i lyseblå, hvit, lyseblå/hvit stripet osv. Mange skryter av luxire, så de kan du sjekke ut. Jeg er veldig fornød med mine fra brooks brothers.

poloskjorter - PRL og kent wang, marineblå og kremhvit kan du begynne med.

sko - plims og båtsko er fint til sommeren.

 

barbour har mange fine jakker

 

vi har en egen tråd for basisplagg her på forumet et sted.

 

det er finest med plagg uten trykk og skrift på.

 

du kan finne mange gode tilbud på internett.

Endret av Bork Laser
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Og husk at fargene mørkeblå, burgunder, koksgrå/grå og mørkegrønn er gode basisfager for cardigans, v- og crewneck gensere.

Her ser du at de fargene ser bra ut på mørkhudede personer:

 

 

rSvzQ3o.jpg

CAnO8qp.jpg

tQQAcdr.jpg

nUb9IkJ.jpg

 

 

 

Er ikke helt inne i terminologien, så hva heter den gensertingen i første bilde? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...