slowmoris Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Har nylig kjøpt meg en ps3 slim med 160 bg brukt! Den er brukt i 6 mnd og det fulgte med 2 kontroller og mw3 og AC3. Kjøpte ps3 pga av en kompis meg har det. Har også gaming pc og xbox som jeg spiller daglig på. Når gamer på pc læger det ikke Når jeg gamer på xbox læger det heller ikke Men ps3 læger det. Det vi spiller er mw3 waves / seatown. læger hvert 2 min. hakker ca 5 ganger og så er de borte. Her en kompisen min Host når vi spiller. Nettet vårt er nextgentel 10mbit, vi hadde 5mbit fra telenor. SÅ HVA ER GREIA? cd-en har noen riper, men jeg har være xbox spill som kjører helt fint. Det enneste jeg kan komme på er at kanskje ps3 har et litt svakere nettverkskort og krever mer nett, i forhold til xbox og pc. For det læger aldri på xbox eller pc, isåfall hvis en eller annen kødd er host på andre sia. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Siden den ble kjøpt brukt så er nok det hovedgrunnen kan jeg tro. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 eller ustabilt nett Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 serr.. jeg håper virkelig ikke feilen ligger i et den er brukt as Jeg kan jo teste med en annen cd ofc. er noen riper på denne mw3 cden. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 riper på blu-rayen har nok ikke noe å si. lagger det bare på de to banene? Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 det læger på flere baner ja. og et annet form for spill.. ikke survival.. Men missons læger det å. jeg skal prøve å teste campain om det læger der. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Viss det skulle vise seg at det er PS3 det er noe galt med er det har den jo fortsatt reklamasjonrett med mindre forrige eier forårsaket dette selv, da må du jo evt. kreve penger tilbake fra forrige eier. Endret 5. april 2013 av malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå