BOluffa Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Har meldt meg på et vgt -golfkurs. Jeg har ingen erfaring når det kommer til golf, men skal nå delta på et kurs. Jeg vet ikke helt hve jeg kan forvente. Hvordan det kommer til å være osv. Bruker man spesialsko for å golfe? Eller er vanlige joggesko helt ok? Noen som har erfaring? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Siden det er kurs så vil jeg tro det går greit med at du kommer med joggesko, ellers vil du sikkert få all informasjon ang 'gold utstyr' på kurset.. Er vel derfor du skal gå på kurs for at du skal lære deg sporten? Kjør på med vanlige joggesko du, så blir det iallefall ikke veldig feil om noe.. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Vanlige joggesko går helt fint. Jeg spiller selv golf i blant gjennom sesongen, men har fremdeles ikke påkostet meg golfsko. Det eneste jeg har er et komplett køllesett med golfbag, pluss tilbehør som hører til. Du skal ikke trenge å kjøpe inn noe som helst til kurset. Alt som er relevant til kurset skal være til utlån, men klart er det greit om du har et lite nybegynnersett allerede. Golfsko er ærlig talt ikke så vitale som riktig type sko i andre sporter. De hjelper mye, såklart, men med mindre du konkurrerer er det intet poeng i å påkoste seg et par med det første. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Golfsko er ærlig talt ikke så vitale som riktig type sko i andre sporter. De hjelper mye, såklart, men med mindre du konkurrerer er det intet poeng i å påkoste seg et par med det første. Det avheng veldig av kva bane du spelar på, samt kva sko du har. Enkelte joggesko på ein litt fuktig golfbane er som å spele golf på is. Skal du spele ein del golf meiner eg golfsko er ei god investering, men ikkje nødvendig heilt i starten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå