Dr.X Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hei ! Jeg har tenkt å kjøp nytt tower snart. Jeg slo meg først fast på Image & Shapetech, men nå kom jeg over Yeong Yang. Noen som vet om det selges et sted i Norge eller Sverige, slik at jeg ikke må betale umengder i porto ? http://www.listan.de/showcategory.php?cat=36 Lenke til kommentar
Bach Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Eneste stedet jeg har sett YeongYang er hos www.databutikken.com/no/. Men det ser ikke ut som om de har den lenger. Titta litt på webshopen til YY og det er mulig å bestille fra Tyskland. Men da blir det vel toll++. Om du sender dem en e-post har de sikkert oversikt over evt. salgssteder i Norge eller Sverige. Alternativet er muligens en av Chenbro-kassene hos Microplex. Men de kan på ingen måte matche utseendet til YY. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Takker for svar! Synd at så gode kabinetter ikke selges her.. Skulle nesten spørt MP om å ta dem inn. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Takker for svar! Synd at så gode kabinetter ikke selges her.. Skulle nesten spørt MP om å ta dem inn. Dette er på ingen måte noen dårlig idè Lenke til kommentar
Bach Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 www.totem.se www.captech.se Vet ingenting om disse butikkene eller om de sender til Norge. Innimellom kan det være greit med slekt i utlendighet. Er nesten ille at så stilige kabinetter ikke blir solgt i Norge. Skulle tro både vi vanlige og småbedrifter var potensielle kjøpere av såpass rimelige serverkasser. Microplex, DigitalImpuls? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå