JVM91 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Hei! Lurer enkelt og greit på om noen her gjør jobben hjemmeifra? Har seg sånn at jeg har en ME sykdom, og energinivået mitt varierer noe ekstremt, derfor høres det ut som dette kan være noe for meg, der jeg evt. han gjøre jobben fra sengekanten om jeg må det. Vil dere annbefale noe sånt for meg? Hvilke arbeidsgivere kan jeg eventuelt kontakte ang. dette? Endret 3. april 2013 av Toseki Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Bortsett fra et par skrivefeil så ser jeg at du skriver pent norsk, så: Hva med å jobbe som oversetter? Både skrevne medier og dataspill krever i økende grad lokalisering, og da kunne kanskje dette være noe? Antar at du får en fil på eksempelvis engelsk og må oversette dette innen en viss frist: rinse and repeat.. Jeg hadde ihvertfall ikke klikket på de linkene om folk som tjener titusenvis av dollar på å jobbe hjemmefra, men så naiv er vel heller ikke du 1 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Bortsett fra et par skrivefeil så ser jeg at du skriver pent norsk, så: Hva med å jobbe som oversetter? Både skrevne medier og dataspill krever i økende grad lokalisering, og da kunne kanskje dette være noe? Antar at du får en fil på eksempelvis engelsk og må oversette dette innen en viss frist: rinse and repeat.. Jeg hadde ihvertfall ikke klikket på de linkene om folk som tjener titusenvis av dollar på å jobbe hjemmefra, men så naiv er vel heller ikke du Det var et flott forslag, skal sjekke ut dette. Kjenner selv en som oversetter spill fra Valve til norsk. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Der ser du. Jeg vet Ubisoft så etter folk for noen år siden ifbm Assassins Creed 2 eller 3, men jeg finner ikke noe akkurat nå på akkurat det.. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Der ser du. Jeg vet Ubisoft så etter folk for noen år siden ifbm Assassins Creed 2 eller 3, men jeg finner ikke noe akkurat nå på akkurat det.. Litt usikker på hvem jeg skal kontakte ang. dette. Spill utgivere eller produsentene? Og er det noen som har forslag til andre ting jeg kan gjøre hjemmeifra? Lenke til kommentar
SofieS Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hi, I am looking for part-time workers for an Search Engie Evaluator position in Norway. The work is online based so you can work from home. It's part-time and is around 20 hours/week. If you are interested please e-mail me for further information at [email protected] Best regards, Sofie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå