RamnitLolo Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Jeg har endelig fått godkjent lån av banken og er på leting etter ny bil, men sliter virkelig med å finne en bil jeg liker. Dette haster litt, da min gode gamle volvo 850 har blitt ganske sliten å lei etter 420000km. derfor ordner jeg denne posten her og spør om noen kan hjelpe meg med letingen Kriteriene mine er * maks 250000km * maks pris 100000( tar gjerne imot annonser som er 10-15 tusen over, da det alltids går ann og prute.) * Helst en pen/classy bil innvendig og utvendig. * helst skinninteriør (kan unnvikes om interiøret er pent totalt sett.) * foretrekker automat, men går også greit med manuell. * helst sedan, men er åpen for alle forslag sålenge det er en classy bil innvendig å utvendig Er egentlig åpen for alle forslag, tar imot både tips om hva slags bil som kan være etter disse kriteriene å annonser til eksakte biler. Eller tips om andre biler dere tror kan passe til meg etter infoen jeg har postet her. Bare og stille spørsmål om det er noe jeg har glemt å nevne... Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Dette høres ut som BMW E39. Solide, driftsikre og fantastiske å kjøre. Her har man også en del motoralternativer å velge iblant. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40432186 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40341496 Lenke til kommentar
RamnitLolo Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Har faktisk hatt en e39 for et års tid siden, betalte 40000 for bilen og kostet på 30000 i reperasjoner iløpet av 9 måneder. Dette var riktig nok 97 modell som hadde gått nesten 300000km om jeg ikke husker feil. Så er litt skeptisk til e39.. men det er for all del en fantastisk bil! God kjørekomfort , pen utvendig og innvendig ++ så takk for forslaget!:-) Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Au da! De fleste biler blir fort til pengesluk om de er vanskjøttet. BMW 5-serie er nok ikke verdens billigste bil å eie, men fikk heller ikke inntrykk av at du var ute etter en Mazda Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Syns de e39´ene i annonsene var litt overprisa... men jeg er helt enig i at e39 er en konge bil! Hatt min 97´ i 4 år til nå og er storfornøyd. Skal bare sette inn nye bremseslanger og skiver så er den klar for 2 nye! Utrolig gode biler å kjøre og jeg har i hvert fall hatt få kostnader i reperasjoner, viktig å finne en som er pent behandlet! Tror nok du var litt uheldig med din. Men for å være ærlig, skal du skru selv så må du regne med en del tungvindte løsninger Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hold deg til Volvo du. Til 100K kan du velge å vrake mellom de aller fleste modeller og med lav km-stand. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Spar penger og kjøp kontant. Ta ikke lån på bil !! Du får ta bussen eller kjøpe deg noe billig vræl imens.. Låne 100 000 til bil er helt latterlig. Endret 5. april 2013 av Charlo 1 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Spar penger og kjøp kontant. Ta ikke lån på bil !! Du får ta bussen eller kjøpe deg noe billig vræl imens.. Låne 100 000 til bil er helt latterlig. +1 Trodde selv at det var det han hadde som egenkapital. Men, ja jeg er helt enig her. Må du låne 100 tusen for å kjøpe bil, så har du enkelt og greit ikke råd til "ny" bil. Må du ha en bil, så kjøp et gammelt vræl som starter og går og heller begynn å spare penger Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Støtter under forslaget om E39. Kan by på et problemfritt bilhold om du finner en med nye slitedeler og bensinsekser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå