IcedInsanity Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Heisann. Skal på intervju med en dame på Adecco på Fredag, og ble bedt om å ta med vitnemål og attester, og du må ha klar 2 referanser." Mener de da 2 referanse personer? For eg har hatt samme jobben i årevis, så flere enn 1 referanse fra den jobben får eg ikke. Referanse personer derimot går greit. Og en annen ting, ha klar en referanse, ja greit nok det. Men hvor skal eg skrive ned opplysningene om referansen(e) mine? kan liksom ikke ha de på en liten lapp eg kommer dragende med. Og om noen har vært borti Adecco intervjuer, noe å grue seg for? Endret 3. april 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Skriv det i et word-dokument og skriv det ut på ett ark. Vil tro det går bra at du da har to referansepersoner fra samme jobben. Det ene bør være din nærmeste leder, og den andre bør være en person som har hatt mye med deg å gjøre i din jobbhverdag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Okei, takk. Skal eg ta kopier av vitnemål og slikt å ha med også, eller holder det med originalene siden det "bare" er til Adecco eg skal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå