Dore123m Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Sikker på at routern bare ikke har møtt døra? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 dama merker ikke noe hvertfall, påstår hun. men det går vel bare i facebook hos hu:P kanskje det er routeren ja.. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 dama merker ikke noe hvertfall, påstår hun. men det går vel bare i facebook hos hu:P kanskje det er routeren ja.. Nettet mitt dropper av og til, plagsomt når man er midt i en Match på Dust_2, men mener at det er routern som bare er for gammel og må byttes. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Da er det nok router nr 1 som er klikk da tenker jeg. Har en router stående her, men fikk den ikke til og fungere sist jeg prøvde og bytte den ut. Siden nettet skal gå igjennom den og opp til router nr 2 så er jeg usikker på om jeg vil få det til og fungere. Kan prøve meg litt frem Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Lol. Tror det fungerte gitt. Får bare håpe at de oppe fortsatt har nett. Nå kan jeg også bruke kablet igjen, noe som orgasmisk! Regner med at alt er bra nå, da den routeren jeg bruker nå aldri har vært brukt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå