Hyins Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Heisann! Jeg skal bestille ny maskin fra komplett, men har litt problemer med valg av HK. Derfor lurer jeg på om noen kan være så snill å anbefale et bra HK som gir igjen mye for pengene. (rundt 1000-1300kr) Det skal passe til en p4 2.8Ghz PC800 og ha støtte for S-ata (Ikke raid!) At det er overklokkingsvennlig spiller ikke en så stor rolle. Så hvis noen kunne anbefale et så hadde jeg blitt evig takknemlig! - Hyins - Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg tror de fleste (om ikke alle) i865PE hovedkortene (som er aktuelle for deg) kommer med integrert S-ATA raid. Du trenger ikke å bruke raid selv om hovedkortet har støtte for det. Har du sett på P4P800/P4P800 Deluxe? Lenke til kommentar
Hyins Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Jepp, har sett på det og tror nok valget faller på det tilslutt! Vurderte lenge abit ic7, men er vel likså greit å velge asus for meg som ikke skal overklokke noe. Så flott at man ikke må ha raid, der ble jeg letta! Takk skal du ha! Hyins Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Hadde jeg vært deg så hadde jeg byttet ut den 2.8ghz med en 2,4ghz, da sparer du en tusen lapp, og den putter du i Abit IC7-MAX3, som koster 2295,- på komplett. Du kan selv se hva jeg får til med min 2,4c ghz. Var asus mann selv før, kjøpte i sommer mitt første abit kort, kommer aldri mer til kjøpe noe annet, hvis ikke noe dramatiks skjer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå