stevia Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hahaha det er kanskje ganske normalt, men jeg er liksom litt 'lubben', og det plager meg noe sinnssykt.. har veldig dårlig selvtillit og føler meg ubekvem uten hettegenseren. Vil ikke ha det sånn! Kjære deg, du er ikke lubben! Ikke gå på dietter osv slik som noen her inne skriver. Jeg er like høy som deg og veier bare 2 kilo mindre, og jeg er veldig slank, så da kan jeg ikke akkurat tro du er lubben;) Du kan gjerne trene, for det er bra for helsa. Bare pass på og ikke tren for mye, og spis når du føler for det. Husk at om du går ned i vekt, så kan du faktisk miste mensen, og når du er slank fra før av, så skal ikke det mye til, tro meg. Å miste mensen er et tegn på at du får i deg for lite næring og derfor kutter kroppen ut "unødvendige" ting som mensen og da eggløsning. Så ha det i bakhodet. Du sier du sliter med selvtillit, og derfor vil jeg råde deg til å oppsøke helsestasjon for ungdom der du kan få hjelp og samtale med psykiatrisk sykepleier. 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Helt naturlig å ha litt fett - det er ett sunnhetstegn. Jenter/damer skal ikke være fettfri. Vær stolt og glad i deg selv - du er uansett unik og spesiell. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Nei nei, jeg hadde ingen spesifikke personer i tankene mine når jeg skrev det. Men yngre jenter i det alderspennet er en gruppe som bør ha undervisning i å være kritiske mot blogging & lignende som er rettet mot helse. Det er greit nok, men å si at hun skal være forsiktig me å ta imot tips herfra, og jeg er den med de mest utfyllende postene, så følte jeg et lite stikk mot meg, og jeg mener da vitterlig at det jeg sa stemmer godt. Men ja, jeg er enig med deg Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Nei nei, jeg hadde ingen spesifikke personer i tankene mine når jeg skrev det. Men yngre jenter i det alderspennet er en gruppe som bør ha undervisning i å være kritiske mot blogging & lignende som er rettet mot helse. Er så enig i akkurat det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=734665 Dere er blitt populære. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 En hysterisk dame på kvinneguiden er ikke akkurat noe å frykte. 4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=734665 Dere er blitt populære. Haha! Er fristende å svare i tråden deres under samme navn, men er redd jeg ødelegger selvtilliten deres. Dessuten, nei, vi kom ikke med ekstreme forslag, vi viste vår avsky mot det ene tipset om PSMF. Synes det er drøyt å si at alle oppfordret til ekstremslanking. Menmen.. Lenke til kommentar
Skdine Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Okei det med kvinneguiden. For det første så har jeg ingen planer om å gå på noen ekstreme dietter eller noe! Spør bare om noen tips til å ta av meg et par kilo!! å jeg er ikke tjukk, ikke tynn, men jeg vil gjerne 'stramme opp litt' til sommeren. Det er da vell ikke noe galt med det? Ingen vits å rapportere! Er kritisk til alle svar, så ingenting å bekymre seg for 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Vi rapporterer ikke sånne ting. Klin gærne folk på kvinneguiden gjør. Overbeskyttende livredde folk uten evne til å tenke selv og sette seg inn i en sak. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Haha, kvinneguiden ass. Nå var faktisk de fleste der inne enige med de som har skrevet her inne da - med et par unntak. Som andre her inne har skrevet til TS: Kutt litt ned på kcal-inn og fortsett å fortsett med treningen så vil du hvertfall få resultater etter hvert. Ting som PSMF er helt unødvendig på en 16-åring. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Vi rapporterer ikke sånne ting. Klin gærne folk på kvinneguiden gjør. Overbeskyttende livredde folk uten evne til å tenke selv og sette seg inn i en sak. Det er kvinnfolk det er snakk om... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå