paithlezz Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Jeg er veldig sær når det gjelder kabinett, tviler på at det finnes et perfekt kabinett for meg. Jeg har ikke så spesielle krav til funksjonalitet, men utseende. Lagde denne tråden for å få tips til kabinetter. - miniITX/mATX evt lite ATX - Stilrent utseende - Lett å gjemme kabler - Mulighet for gode temps på luft - Plass til minst 2-3 harddisker og en ssd Jeg har et silverstone sg08 som jeg er fornøyd med mtp utseende og lyd/kjølingen, men "strømpluggen" i den er ødelagt så jeg må kjøre strømkabelen fra strømforsyninga rett ut gjennom siden. Derfor jeg ikke har på panelet. Har ikke giddet å kontakte silverstone for å få tilsendt en ny enda, fordi jeg lurer litt på om jeg skal ha nytt kabinett siden jeg har lyst på noen harddisker i neste kabinett. Hadde et silverstone TJ08-E før som jeg var veldig fornøyd med, men solgte det med forrige pc. Så ganske rotete ut med flere harddisker i buret og stor cpu kjøler siden buret er rotert "feil" vei. specs jeg har, hvis det har noe å si: i7-2600k asus p8z77-i deluxe gigabyte gtx 670 windforce samsung 830 ssd noctua c12p cpu kjøler Eksempler på fine pcer. Som dere ser er det pent når man ikke ser strømforsyningen eller harddisk-kabler. - Eks 1 - Eks 2 - Eks 3 - Eks 4 - Eks 5 Vender mest mot fractal design arc mini, bare synd at de ikke har litt mer gitter slik at man skjuler hdd mer. Kom med tips til flere kabinetter. Kan gjerne lakkere det svart innvendig hvis det er gammelt elns! Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hva med dette ? http://www.dustinhome.no/product/5010550233/fractal-design-define-mini-minitower-m-atx-black/#intcmp=searchProvider_dacsa Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Hva med dette ? http://www.dustinhom...hProvider_dacsa Veldig greit kabinett det, men i den layouten og størrelsen tar jeg heller arc mini Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 okei Veldige gode kabinett begge to. Husk at Define mini har støyreduserende matter. jeg har selv storebroren R3 å det lager nesten ikke lyd Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 okei Veldige gode kabinett begge to. Husk at Define mini har støyreduserende matter. jeg har selv storebroren R3 å det lager nesten ikke lyd Støydemping er fint, men syns personlig arc er finere. Syns kabinettmerkene burde begynne å produsere enda flere mindre kabinett, siden alt blir mindre, lavere strømforbruk og varme. Synd at Lian-Li ikke lager sorte kabinetter innvending, dritstygt med sølv inni. Hadde dem modernisert seg litt hadde det vært epic Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Silverstone PS07B (Sort). Sjekk dog målene - det er litt kort i lengden. Men selv om man tar ut harddiskholderen er det plass til SSD og to harddisker. 1 Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Bitfenix Prodigy? Stygt syns jeg. Syns TJ08-E var mye finere når jeg kjøpte det. Silverstone PS07B (Sort). Sjekk dog målene - det er litt kort i lengden. Men selv om man tar ut harddiskholderen er det plass til SSD og to harddisker. Hm, visste ikke silverstone hadde flere slike kabinetter. SG09 er også veldig likt TJ08-E. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 http://www.dustinhome.no/product/5010603290/silverstone-fulltower-raven-rv03-tower-eatx-black/#intcmp=searchProvider_SiteSeeker Silverstone RV03 Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 http://www.dustinhom...ider_SiteSeeker Silverstone RV03 Det er fulltower... Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Det er fulltower... Ja, hva så. Den er ikke så stor. Se på målene til kabinettet. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Et kabinett på 23 x 52 x 57 cm er stort når TS er ute etter noe primært for iTX/mATX (eventuelt lite ATX). I mine øyne er det stort uansett hvordan man ser på det. Kabinettet du linker til har et volum på nesten 70 liter, et kabinett etter trådstarters ønske vil være en 25 - 35 liter i volum. TS har ellers et mITX hovedkort - så han trenger ikke stort kabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå