Pilkern Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hei! Studerer for øyeblikket i Tromsø, og for et par dager siden vant jeg en splitter ny terrengsykkel til 18 000,-. Jeg har alltid vært glad i å sykle, men ikke hatt muligheten til det her i Tromsø da jeg ikke har hatt sykkel, så dette passet naturligvis veldig bra! Det er utrolig mye fin natur her oppe i nord, så i starten/midten av juni kunne jeg tenkt meg en sykkeltur i Tromsø-området på 7-10 dager. Har nesten litt dårlig samvittighet da jeg har bodd her i snart tre år og ikke fått sett mer av det naturen har å by på her oppe. Jeg regner med å sykle 4-6 timer hver dag, men trenger hjelp til å finne en fin rute hvor jeg får opplevd og sett mest mulig. En dag kunne jeg tenkt meg å prøvd kajakk, kunne og tenkt å fått inn et par fjellturer. Jeg er helt i startfasen og bortsett fra det jeg har skrevet her har jeg egentlig ikke planlagt noe som helst enda, så setter pris på alle innspill Det jeg trenger mest hjelp med er hvilken rute jeg skal sykle, samt å finne plasser jeg kan overnatte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå