Pinkbean Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Hei skal gå til innkjøp av en ny pc nå og har tenkt meg det oppsettet her Det jeg lurer på er da om det er vært å gå for en 3770k nå, jeg har hørt at Haswell prossesorene er rett rundt hjørnet og er det da vært og gå for den nå eller gå ned til en i5 3570k og eventuelt oppgradere til Haswell da det kommer ut? Pcen skal brukes til gaming og jeg kunne tenkt meg en i7 siden det er en mulighet for at spill kommer til å utnytte dette mer senere. Endret 3. april 2013 av Pinkbean Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Spill har allerede begynt å bruke 8 kjerner, det samme har Win8 Forresten så ser alt det andre veldig bra ut, men jeg vil anbefale deg å bytte PSU til en bedre en, feks Corsair HX eller AX eller NZXT Hale Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Enig med Marius angående PSU. Det er noe man egentlig ikke burde spare så mye på, det er jo tross alt det som gir komponente strøm, ugjevn tilførsel kan ha negativ effekt på f.eks CPU. Jeg vill kanskje ventet med å bestille til Haswell hadde blitt sluppet. Lenke til kommentar
Pinkbean Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Så den PSU'en der var dårlig? Noen som kan forklare meg hvorfor? :S Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Så den PSU'en der var dårlig? Noen som kan forklare meg hvorfor? :S Nei, ikke dårlig, men du får det du betaler for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå