zubazu Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hei, som du kan se i tittelen så vises ikke hardisken min.. men den vises i bios. er det noen som vet hva jeg kan prøve? bare kom med forslag da jeg ikke har peiling hva jeg kan gjøre Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Dukker den opp i diskbehandling? Har du formatert den? Lenke til kommentar
zubazu Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Finner ikke noe diskbehandling.. men ja det va etter at jeg formaterte begge diskene, men det er bare den med win7 som vises Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Trykk på startknappen, deretter høyreklikker du på "Datamaskin" og velger "Manage" (mener å huske det er "behandle på Norsk?). I vinduet som popper opp trykker du på "Diskbehandling". Da er du inne i Diskbehandlingen. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Høres ut som brukerfeil, bytt bruker. 1 Lenke til kommentar
zubazu Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Den kommer ikke opp i diskbehandling Lenke til kommentar
zubazu Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 takk for hjelpen! fikk det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå