Kurt Lekanger Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Google kommer med oppfølger med enda kraftigere innmat, hevder kilder.? Nytt Nexus 7-nettbrett i juli Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Jaja, jeg som tenkte å kjøpe nexus 7 er gb 3G:/. Og selge Ipad minien. Får vel vente på denne Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Har ant det en stund, blir nok kjøp denne gangen Klarer bare ikke bestemme meg om 7" er nok :/ Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Akkurat nå er det Android 5.0 og den nye Nexusen som får min oppmerksomhet... Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Som eier av Nexus 7 siden den ble lansert i Norge, gleder jeg meg stort. Mindre rammer og høyere oppløsning er absolutt velkomment. Håper også skjermknappene blir mindre. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Som eier av Nexus 7 siden den ble lansert i Norge, gleder jeg meg stort. Mindre rammer og høyere oppløsning er absolutt velkomment. Håper også skjermknappene blir mindre. Er du fornøyd med brettet? Vurderer å selge ipad mini nå og kjøpe nexus 7. Lite lyst å vente 4-6 mnd på å få den. Fungerer størrelsen til hjemmebruk? Rask på nett? Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Er du fornøyd med brettet? Vurderer å selge ipad mini nå og kjøpe nexus 7. Lite lyst å vente 4-6 mnd på å få den. Fungerer størrelsen til hjemmebruk? Rask på nett? Jeg er veldig fornøyd, men vet ikke om jeg ville solgt en iPad for den. Størrelsen er veldig fin for hjemmebruk og spill. Kjapp på nett, men sammenlignet med min iPhone 5, henger den litt etter. Dersom du jailbreaker iPad-en din vil den være bedre enn Nexus 7 etter min mening. Med programmer som Movie Box og det som ligger på Cydia er valget enkelt etter min mening. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Grunnen til salget er at jeg trenger 3G da jeg er lei av å bruke mobilen som hotspot Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Er du fornøyd med brettet? Vurderer å selge ipad mini nå og kjøpe nexus 7. Lite lyst å vente 4-6 mnd på å få den. Fungerer størrelsen til hjemmebruk? Rask på nett? Har selv hatt iPad før jeg i høst kjøpte meg Nexus 7. Det har jeg overhodet ikke angret på. Størrelsen på Nexus 7 er imo helt perfekt, rett mellom størrelsen på laptopen og telefonen. Litt usikker på hva du mener med rask på nett, da jeg egentlig ikke har merket noe forskjell mellom farten på nettet på de forskjellige enhetene mine. Men det vil med andre ord si at den er minst like rask som Samsung Galaxy S3. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hva med lag og lugging? Borte? Lenke til kommentar
pokemoon Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Størrelsen på Nexus 7 er imo helt perfekt, rett mellom størrelsen på laptopen og telefonen. Det er dette jeg tenker også. Jeg hadde tidligere et Asusbrett på 10,1", men det føltes for stort. Det å ligge på sofaen med dette ble bare rot, og det var for tungt og stort. Som å sitte på første rad på kino... 7" er perfekt, midt mellom 4,x" og min macbook på 13,3". Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Da synes jeg du burde gå for en Nexus 7! Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Kan tenke meg en nexus 7 gen2 isteden for mobiltelefon. Men håper rammene ikke bare blir mindre men MYE MINDRE. Synes de digre rammene på nexus 7 er utrolig uattraktive. Blir nye nexus7 slankere så blir det nok en slik for meg! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Da synes jeg du burde gå for en Nexus 7! Satt på bussen og surfer på mobil i 45 min var for smått. Tror jeg kjøper en nexus brett og tester den orker ikke vente 4-5 mnder Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Godt valg, håper den faller i smak. Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Satt på bussen og surfer på mobil i 45 min var for smått. Tror jeg kjøper en nexus brett og tester den orker ikke vente 4-5 mnder Anbefaler virkelig at du prøver å jailbreake iPad-en din før du selger, eventuelt kjøper. Kjører android 4.2.2 og syns fortsatt det hakker en del og er ustabilt i forhold til iOS. Endret 4. april 2013 av Jurge92 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Nå vil ikke en jailbreak montere en. Simkort og antenne ? kan Være jeg beholder ipad mini til hjemmebruk og nexus på tur Endret 4. april 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Grunnen til salget er at jeg trenger 3G da jeg er lei av å bruke mobilen som hotspot Bare advarer deg om at du må "hacke" Nexus 7 for å aktivere WiFi-hotspot funksjonaliteten på den. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Trengs ikke. Skal ikke dele nett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg