Klokka Tikker Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Har noen slitsome folk her i huset som er veldig store fan av å skru på "maks" volum. Tvinger meg opp av stolen og bort til rommet for å be dem senke volumet ned, fordi de har "glemt" seg. Har blitt såpass lei dette, at jeg ønsker nå en mulighet til å senke volumet et par hakk, uten at dette merkes. Finnes det noen programmer/windows-instillinger som tillater dette? Jeg ønsker ikke å hindre dem i å endre volumnivået på vanlig måte. Men jeg ønsker å senke ned volumet la oss si med 10-20-30% sånn at selv om det på maskinen står 100% Volum, så er det egentlig bare 70% Takk på forhånd, desperat far. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Kan man ikke bare bli litt venn med de i huset? Nå går det vel ann å bytte høytallerannlegget også, man trenger vel kanskje ikke store høytallere om det er plagsomt. Se litt på http://www.indievolume.com/ men har selv ikke prøvd dette. Så godt mulig du må sette deg selv som administrator, og kun gi andre begrenset tilgang for at dette skal gå. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 hvis dette går via minijack må det da være mulig å få på en skjult volumkontroll der. sånn: http://www.ebay.com/itm/3-5mm-MINI-JACK-HEADPHONE-VOLUME-CONTROL-AUDIO-EXTENSION-3m-CABLE-AUDIO-AUX-LEAD-/321019268909?pt=UK_Computing_Sound_Vision_Audio_Cables_Adapters&hash=item4abe3d4f2d Lenke til kommentar
Klokka Tikker Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Det er en eldre laptop, men det er et utrolig volumnivå og kvalitet. Bedre enn den jeg har idag. Selv om min teknisk sett skal være bedre. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 nye bærbare er ofte designet for å være så kompakte at lyden ofte blir nedprioritert Lenke til kommentar
Klokka Tikker Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Men det er absurd, skrur jeg maks på min så er det snakk om pyton sammenlignet med bare 30% av denne laptopen. Lenke til kommentar
Klokka Tikker Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Liten bump, har ikke kommet noe lenger! Noe som har noen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå