Gå til innhold

Forslag til komedieserie


Anbefalte innlegg

Hei, da var jeg ferdig med "The hard times of RJ Berger" og håper på noe annet morsomt å se på. Må si at jeg ble litt skuffet når jeg så at de ikke skulle ha en til sesong.

 

Ps: liker ikke serier som f.eks Two and a half men osv

 

Har vurdert å begynne på "Awkward", noen som har sett den?

 

Noen som har noen forslag til lignende serier?

 

SeaCraft

Endret av SeaCraft
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for begge forslagene deres!

 

 

hvis du ikke har sett arrested development så må du få sett de sesongene. tror det skal ligge på netflix

 

Den skal sjekkes ut! :)

 

 

Klovn. Jævlig fet serie fra Danmark. Filmen er også hinsides knall.

 

Klovn serien er morsom den, har ikke sett hele, men får vel sjekke den ut igjen! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vet ikke hva som er galt, men etterhvert som jeg er blitt eldre så liker jeg ikke komedier, og da iallefall ikke komiserier.

 

Tror det kommer av at dagens komedier er "over the top" i å være morsom. Jeg hygger meg fremdeles med Fleksnes.

 

Komedie er jo bare helt sjef da!

Fleksnes er jo morsomt det også da :)

Lenke til kommentar

Vet ikke om den er noe men har hatt lyst til å se Louie litt annerledes komedie serie er veldig lavbudsjett serie, har bare ikke hatt tid til å sette meg ned med den. Men alt er scriptet og regissert av Louis CK som jeg syntes er en av de bedre stand up komikerene jeg har sett noen gang. Han tuller med veldig mye som andre ikke tør å tulle med.

http://www.imdb.com/title/tt1492966/

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Vet ikke om den er noe men har hatt lyst til å se Louie litt annerledes komedie serie er veldig lavbudsjett serie, har bare ikke hatt tid til å sette meg ned med den. Men alt er scriptet og regissert av Louis CK som jeg syntes er en av de bedre stand up komikerene jeg har sett noen gang. Han tuller med veldig mye som andre ikke tør å tulle med.

http://www.imdb.com/title/tt1492966/

 

Hmm.. den hadde brae ratings da! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...