Merlin Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 heisann! har et lite problem med windows xp. Når jeg ska trykke på turn off knappen skjer det ingennting!, den slår seg ikke av. Er det noen som vet hva som er feil her eller? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Antar du mener Turn off på startmenyen? Kan du åpne andre programmer etter å ha "slått av"? Jeg hadde nemlig et lignende problem for en stund siden der PCen bare stod og hang i 5-10 min før den slo seg av. Kunne stort sett bare røre på musen. Åpning av snarveier f.eks gjorde ingenting. Vet ikke hva det kom av og det forsvant av seg selv :-) Forresten... Vil tippe denne tråden blir stengt når en moddis ser den. Windows XP problemer har lite med Annet om hardware å gjøre. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Forresten... Vil tippe denne tråden blir stengt når en moddis ser den. Windows XP problemer har lite med Annet om hardware å gjøre. Riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg