spøkelset Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hei. Gikk nylig til anskaffelse av ny Panasonic 55' Lcd. Problemet er bare at etterhvert som jeg har blitt vandt til den, skulle jeg ønske den var minst 70 Siden tv'en allerde har tapt seg 3000 i verdi siden jul, ønsker jeg ikke selge den og kjøpe en større. Ønsker å bruke tv'en til å surfe på nettet med i tillegg og skulle derfor hatt den litt nærmere.Den henger i dag på veggen for jeg mener det ser mest ryddig ut og sparer plass. Har i den anledning vurdert et stativ som gjør at jeg kan trekke tv'en mot meg når jeg har behov for det og deretter skyve den inn mot veggen igjen. Har sett litt på dette stativet http://wattmagazine.no/2012/05/22/praktiske-tv-stativ/ Dette tåler tv'en, men kan kun trekkes 53 cm ut fra veggen. Skulle gjerne hatt noe som kunne trekkes litt lenger. Har noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Har ikke noe erfaring med det du linket, men med dette skal i teorien kunne trekke den 62,5 cm fra veggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå