TMB Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Hei. Jeg har et regneark som jeg gjerne vil gjøre noe med. (Da jeg ikke vil dele innholdet så har jeg bare bytta ut med noen tilfeldige ting her). Det ser slik ut: Legger det også ved her så dere har mulighet til å redigere det direkte. Det jeg vil er altså å oppsummere (i tall) hvor mange av feltene som er skrevet "ja" i. Eks.: Antall gode frukter: 3 av 5 Noen som får til dette? Takk! frukt.xlsx Endret 3. april 2013 av TMB Lenke til kommentar
Zorgeir Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) bruk "Countif" funsjonen eks. : = COUNTIF(B3:B7;"Ja") ny-frukt.xlsx Endret 3. april 2013 av Zorgeir 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Hjertelig takk til deg Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Går det an å få det til å stå 3 av 5 i stedet for bare 3? Endret 3. april 2013 av TMB Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Ny ny-frukt vedlagt ny-frukt.xlsx red: -1 er i formelen slik at overskriften ikke telles med. Endret 3. april 2013 av Frikky 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Takker så mye, akkurat det jeg trengte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå