hasund Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 En filleting egentlig.. Jeg bytter ofte mellom å ordne ikoner "etter dato" og "etter navn". Noen som vet om man kan få laget en hurtigtast eller på annen måte gjøre dette uten å måtte gå den langsomme veien om høyreklikk. Jeg vet at detaljvisning er et alternativ, men når filene er mange er det bedre at de er organisert i spalter (listevisning). Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 du er klart over at det er bare tre klikk som skal til sant? og du kaller det tungvindt? jeg tok tiden nå, og det tok 1 sekund og 63 hundredeler å skifte. Lenke til kommentar
hasund Skrevet 13. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2002 Klar over det, men mange bekker små...det er jo derfor man bruker hurtigtaster i det hele tatt. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 ok. men jeg for min del kaller det en hurtigtast... du burde laste ned et program som heter Hotkeycontrol XP (finnes sikkert til andre OS). der kan du lage masse hotkeys. f.eks gjøre at CTRL-Skift-space skal åpne notepad eller et annet program du velger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå