Cuneax Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 E4U er mildt sagt et unikt kjøretøy.Tut og kjør med Hyundais eggmobil Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Håper den har innebygget toalett da jeg hadde nok ledd så jeg hadde pissa på meg i en slik Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Lurer på hvor de har tenkt at du skal kjøre med de små hjulene der. ser for meg at den tipper ganske lett dersom dersom du treffer en liten dump. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Lurer på hvor de har tenkt at du skal kjøre med de små hjulene der.ser for meg at den tipper ganske lett dersom dersom du treffer en liten dump. Brustein med trikkeskinner må være gøy. spessielt med litt is på toppen Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Jeg er mest forbauset over den hjelmen, wtf? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Med de hjulene må det jo være et slags innendørskjøretøy. Noe a la elektrisk rullestol, bare at denne er for late nerder. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Kan se for meg å kjøre en sånn gjennom Oslos travle gater til Universitet. Med de hjulene må det jo være et slags innendørskjøretøy. Noe a la elektrisk rullestol, bare at denne er for late nerder. Det er hjul bakpå også ja, trodde det var robotben. Skuff. Endret 3. april 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Jeg er mest forbauset over den hjelmen, wtf? Ein må jo ha frontrute Manglar vindusviskere då.. Håper den har innebygget toalett da jeg hadde nok ledd så jeg hadde pissa på meg i en slik Då hadde ein nok kunna stoppa over kumlokk for tømming i tillegg, hadde vore praktisk det Endret 4. april 2013 av WhatWorld Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Haha :-) Sykkehjelm med et veldig teit visir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg