Gå til innhold

Defiance - Diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den går på SYFY i USA. Det er mange sider som laster opp rips ifra amerikanske kanaler. Men jeg får ikke lov på diskusjon å fortelle deg hvor disse er :)

Jeg må si jeg ble overrasket over TV-serien. Jeg trodde denne skulle bli skikkelig cheesy og teit, og tildels må jeg innrømme at forventningen kom i oppfyllelse, men jeg likte den mye bedre enn jeg trodde jeg ville. Det er så lite av scifi serier de siste årene som er uforskammet nerdete, men denne er det, og det digger jeg litt...

Lenke til kommentar

Så nettopp første episode, må si jeg er positivt overrasket, du ser fortsatt at det er lavt budsjett i klassisk Syfy stil, men universet er iallefall underholdende til tusen ;)

Liker også tanken om at de lanserer spill samtidig, bare synd spillet ser ut som en stor dampende haug møkk.

Jepp. Interessant univers, tildels interessante karakterer, litt tynt hovedplott, men pyttsann. Dette er en scifi serie som tør å være scifi og det er sjelden kost i dag gitt :)

Lenke til kommentar

Jeg likte spillet nok til å kjøpe to kopier av det (vanlig og collector's), men synes ærlig talt tv-serien var ræva. Spillet er på mange måter tvilsomt så det holder med klisjé etter klisjé, men jeg hadde forventet litt mer av serien. Men pytt, jeg likte jo ikke piloten til Firefly heller, så det trenger ikke bety noe. Det jeg er mest skeptisk til er at det tyder på at de har prøvd å kopiere Firefly, men har glemt eller misforstått hva Firefly egentlig handlet om. Defiance er helt klart en seriøs sci-fi serien, mens Firefly var en western-komedie. Men som sagt, vi får se. Andre episode er ute nå, så skal nok se den i kveld.

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Er selv en stor fan av så og si alt SyFy lager av scifi og Defiance er intet unntak, laget i kjent SyFy stil! Serien er en keeper håper virkelig at SyFy ikke kasserer denne for fort med alle andre gode serier de har produsert. Battlestar Galactica, Eureka, Alphas for å nevne noen.

Veldig imponert over spillet så langt. Casual spilling i to dager 202 EGO rating.

En ting jeg ikke klarer og forstå er hvordan reviews snakker om for enkel AI, at spillet har det helt til å begynne med forstår jeg godt, for å møte et bredt publikum. Men dette tar seg opp og jeg er faktisk imponert over hvor "smarte" NPC'ene er, bare etter 2 ettermiddager med spilling.

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet forleden dag jeg også, hadde tid til å teste litt i går. Var arti det lille jeg prøvde :) Spiller forøvrig på pc.. må ha mus for å spille shooters :) Noen andre som spiller på PC?

Det virker forøvrig som spillet er laget for konsoll, jeg brukte lang tid på å finne "exit" knappen :-) hehe.

Lenke til kommentar

Ja chat og mmo følelse mangler dette spillet, men synes det er bra. Ellers synes eg det har blitt lettere etter jeg kom til San F. Dark Matter typene står jo barre i ro og plafrer på avstand de kommer ikke løpende mot det, mye lettere og snipe de i skallen :p

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor pistoler telles som "ekte" våpen, egentlig. Hvorfor er det så vanskelig å ha en hagle og en assault rifle på ryggen, og en pistol i beltet? Det ville ha forbedret spillet svært mye, imho. Spesielt siden assault rifle, light machine gun og sub machine gun alle bruker den samme ammoen. Siden når har et maskingevær og en maskinpistol samme kaliber? Hint: Gevær vs pistol... ;)

Lenke til kommentar

Prøvd coop en gang, kom over det like før jeg logget av i går kveld. Får vi veldig lite XP av å gjøre coop?

Så noen videoer som anbefalte Rampage missions for å få litt rask XP, men for å være ærlig ble fort sykt kjedelig etter 7-8 ganger på rad.

Nå skal det være sagt jeg har gjort 2 side-missions etter en ukes tid med spilling på kveldene og har fått meg 308 rating. hehe oppdaget først i går at jeg faktisk måtte aktivere perks...

Lenke til kommentar

Hva skal du med så mye XP egentlig? Du kan bare bruke noen få perks (mener jeg har fem ellers seks på Ego rating 650+), og har maxet alle jeg bruker pluss Ego-skillen jeg bruker for lengst. Utstyr osv har ikke noe krav til Ego-rating, og du blir ikke særlig sterkere, med mindre du sammenligner Ego-rating 500 med Ego-rating 1. Dette er ikke WoW. ;)

Lenke til kommentar

I og med at jeg ble først oppmerksom at jeg måtte faktisk equippe en perk kan du godt si at mitt Ego-tre ikke er helt optimalt, altså jeg har ett poeng i hver perk. Så planene var å få litt "rask" xp slik at jeg kan få 3 poeng i de 4 jeg har mulighet til å equipe for øyeblikket.

Kan ikke huske at jeg har påstått at dette er WoW på noen slags måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...