Frechr Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 God dag, Jeg utvikler en nettside som inneholder Wordpresspluginen Flexslider. Jeg ønsker å endre høyden på slideshowet, og lett meg frem til at kodesnutten .flexslider .slides img {max-width: 100%; display: block;} gjør dette. Jeg legger inn height: 350px; der det skal, og alt ser ut til å fungere normalt når jeg kjører det lokalt. Når jeg derimot laster filen opp på serveren(eller prøver å endre den eksisterende filen som ligger på serveren), får jeg ikke endret høyden. Det vil si, jeg legger inn koden, men høyden endrer seg ikke. Jeg har prøvd å legge inn !important; bak det hele, men det ser heller ikke ut til å fungere. Noen som har noe umiddelbare løsninger som kan fungere for meg? MVH Fredrik Lenke til kommentar
Frechr Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Har også prøvd å cleare cache både i selve pluginen og i nettleseren min, ingenting av dette har gitt en løsning på problemet. Lenke til kommentar
Frechr Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Ingen som har et svar på spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
Frechr Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Fant ut av problemet selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå