Realzi Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Bare synd det var på tilbud i påsken Så det men spillet koster jo bare 100 lappen. Dritbra spill, skal teste det mere i dag. det var akkurat som du sa. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 følte egentlig at chivalery var et dårlig lite gjennomtenkt spill men det var første uka etter release muligens det har endra seg nå Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hva mener dere om War of Roses? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 hahah i går fikk vi alle til og slåss med bare hender og kun i bokse ringen på en random bane. Det ble så morsomt når det lå døde kropper over here bokse ringen, også hadde vi en archer som var dommer. haha Dette spillet er så komisk genialt. jeg lo meg i hjel av alle de krigs ropene som foregikk overalt. Ikke for og snakke om rushet du får når man slicer ned 3 man med bastard sword. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Hva mener dere om War of Roses? Meh. Det er tilnærmet helt likt M&B, bare at dette er online. Jeg synes ikke mekanikkene i spillet fungerer like godt i MP som i SP. Ofte blir det bare sparring 1 mot 1, og den som først får en kompis til å hjelpe seg vinner. Nå må det sies at jeg bare prøvde spillet i en gratishelg, og på ingen måte er erfaren i spillet. Edit: I tillegg kan en slags squad leader spawne folk på seg. Noe som meget lett gjør at 1 v 1 blir 5v1 For de som spiller spillet: I tillegg var det en ting som irriterte meg grenseløst. Usikker på om dette går an å endre på. Standardinstillingene er slik at LMB+opp blir et slag fra topp mot bunn. Likedan blir LMB+venstre=Slag fra venstre mot høyre. For meg er dette helt på trynet, da jeg gjerne vil utføre samme bevegelse med hånden som slaget som blir utført. Altså LMB+Ned=overhåndsslag. Dette kan man heldigvis endre på ved invert x og y akse. Dessverre gjelder denne invertionen blokken også, slik at RMB+ned blir en høy blokk og RMB+venstre blir en blokk mot høyre. Finnes det en måte å kun invertere angrepene på? For jeg takler rett og slett ikke måten jeg må spille på. Endret 8. april 2013 av olefurz 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 jeg syntes war of the roses er morro med tanke på at jeg er superfan av pil og bue og syntes det fungerer utrolig bra i spillet, men du ser helt klart forskjell på gode og dårlige spiller når det kommer til melee, Archer messig så har jeg ikke funnet noe bedre spill og du har mange muligheter for forskjelige våpen og hva slags matriale våpen er laget av + at man kan ha hest osv. ganske morro spill men det er veldig basert på personlig smak Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Archer messig så har jeg ikke funnet noe bedre spill Der er jeg helt enig. Archery i Chivalry kan ikke måle seg med War of the Roses. Blir Archere forhatt i WotR? I Chivalry hater jeg dem over alt Endret 8. april 2013 av olefurz Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Der er jeg helt enig. Archery i Chivalry kan ikke måle seg med War of the Roses. Blir Archere forhatt i WotR? I Chivalry hater jeg dem over alt archere er veldig nyttig i war of the roses siden de kan også fungere godt som infantry, Men team dmg er mye lavere en hva du gjør på enemy så om du treffer team er det ikke like store konsekvenser som det er på chiv, Men jeg syntes alt er ganske bra i war of the roses og man har mulighet til og velge spillestil selv istedet for og bare være archer så kan man også bruke sverd og skjold, Noe som er veldig morro er og ha light armor som archer og en rask bue og være ganske nærme fighten og skyte fort, Eller så kan du bruke crossbow og stå veldig langt unna og nesten instantdrepe folk om du bruker riktig piler og den reload metoden og crossbowen som gir mest damage. Endret 8. april 2013 av Eriksendrul Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Noen bra mods som dere har prøvd og er fornøyed med på Version 1.154 warband ? C-RPG er vel den klart mest populære og mest avanserte modden til M&B Warband. Anbefaler den! Kan kanskje være litt tøft i startfasen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå