Eriksendrul Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Finnes det noen litt nyere spill som er av sjangeren til mount & blade ? kontrolere tropper og i tilleg sloss selv ? Evt om noen har noen bra mods til warband som gjør om alt eller mye Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) http://www.ign.com/a...he-roses-review http://www.ign.com/articles/2012/10/29/chivalry-medieval-warfare-review Muligens ikke helt det du ser etter. Endret 3. april 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Desverre så er det ikke mye men visst du leter etter samme spirit så er arma 2 og 3 noe for deg . Et militær spill hvor det er moddene som styrer spillet. litt samme hardcore følelsen bare mere pubertets unger siden DayZ kom ut Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 http://www.ign.com/a...he-roses-review http://www.ign.com/articles/2012/10/29/chivalry-medieval-warfare-review Muligens ikke helt det du ser etter. takk for at du svarte men de spillene har jeg allerede mange mange timer på Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Noen bra mods som dere har prøvd og er fornøyed med på Version 1.154 warband ? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Floris, Diplomacy, Hundred Years Wars Haugevis av andre jeg har hørt mye godt om også, men ikke testet ut selv. I tillegg har/hadde jeg dusinvis av mindre mods jeg fant ved google-søk på talesworld etter det jeg ønsket endret. I tillegg er det et par fine stickier der med oversikt over de fleste fulle mods, og mindre mods tilgjengelige som du kan fikse selv. Endret 3. april 2013 av Vizla Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) takk for at du svarte men de spillene har jeg allerede mange mange timer på Hvilken av disse 2 inkludert det du nevner ville du anbefalt en som ikke har prøvd dem? Jeg har kun prøvd en veldig tidlig versjon av MB og ikke prøvd de 2 andre selv. Endret 3. april 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Noen bra mods som dere har prøvd og er fornøyed med på Version 1.154 warband ? Har du prøvd napoleonic DLC til warband da? forandrer spillet helt, og selv syns er mye kulere. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Nyere spill er det ikke, men jeg spilte en del Battlezone når det var hot og nytt. Lag baser og tropper og okkuper en tanks selv mens du kjører inn i kamp mot den andre fraksjonen. Alltid moro. Fikk aldri testet multiplayer, men vet det er noen servere på nettet som kanskje operer enda, og ikke minst en fan patch som skal gjøre spillet spillbart i dag. Edit: Introvideo: Endret 3. april 2013 av Atomics Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hadde det mye morro med Battlezone, takk for tipset angående patch. Spennende å se om cd'en fortsatt fungerer On that note, hvor får man tak i spillet den dag i dag? Sjekket gog men de hadde ikke. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) http://battlezone1.com/ Endret 3. april 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Du kan jo sjekke ut Chivalry, da får du ihvertfall combat delen. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Du kan jo sjekke ut Chivalry, da får du ihvertfall combat delen. Hadde du bare lest tråden , så hadde du sett at det var allerede anbefalt;p Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hadde du bare lest tråden , så hadde du sett at det var allerede anbefalt;p Se der ja, jeg hadde ikke fått med meg at det var gjemt i den ene linken her oppe. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Er Chivalry bra eller dårlig ? visst man sammenligner det med Mount & Blade. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Er Chivalry bra eller dårlig ? visst man sammenligner det med Mount & Blade. Chivalry fokuserer utelukkende på multiplayer, med unntak at en tutorial (som var bugget da jeg startet) og random match mot boter. Du har altså ikke muligheten til å anskaffe en hær, stige i rankene eller noe som helst annet rollespill-ish. Kampsystemet skiller seg også svært mye fra M&B (M&B er rimelig likt War of the Roses'). Istedet for å ha muligheten til å angripe/blokke opp, ned, venstre eller høyre har Chivalry tre mulige angrep med hvert våpen. Disse tre angrepene er generelt sett sideveis slash, stikk eller overhåndsslag. Du har også mulighet til å utføre disse angrepene på flere måter i Chivalry, ettersom du ikke er "låst" i angrepsanimasjonen på samme måte. Du kan f.eks. svinge på overkroppen under slaget for å få slaget til å treffe senere/tidligere i håp om å kunne slippe unna motstanders blokk. Blokking er også noe som er svært annerledes, her holder det ikke å holde inne blokk-knappen og svinge musen i ønsket retning. I Chivalry må du sikte mer eller mindre på tuppen av våpenet som slenges mot deg, og høyreklikke på rett tidspunkt for å blokke. Dette fører i mine øyne til et mye mer skillbasert kampsystem. I tillegg, kan du kutte av armer, ben og hoder. Ingenting er like tilfredsstillende som å havne i kamp mot to fiender, og spille cricket med hodene deres etterpå. Men er Chivalry bra eller dårlig i forhold til M&B? Ja, så absolutt, jeg spilte M&B mye for en stund siden, og var svært glad i det. Selv om det er svært fundamentale forskjeller mellom spillene har ikke det hindret meg i å rett og slett elske Chivalry. Siden november har jeg 50t i spillet, og jeg har ikke tenkt til å slutte enda. Det er noe med Chivalry som får deg til å virkelig tro at du kjemper om liv og død. Grafikken er god og lydeffektene er top notch. Alt i alt, et glitrende pvp-spill. 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Chivalry er nok klart det beste du kan spille mellom disse titlene. Det mangler rollespill egenskapene til Mount & Blade men til gjengjeld har du det råeste kampsystemet som er lagd til noen spill tror jeg. Det føles bare 100% rett. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Wow trur jeg må kjøpe det da, det har bare falt under radaren siden jeg blander det med War of Roses. Endret 6. april 2013 av Realzi Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Wow trur jeg må kjøpe det da, det har bare falt under radaren siden jeg blander det med War of Roses. Bare synd det var på tilbud i påsken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå