Gå til innhold

PCen vil ikke kjøre nedlastet spill

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har lastet ned spillene F.E.A.R, Cod og Tomb Raider osv.. Når jeg har installert spillene, fått Cracken i riktig mappe så kommer det opp: "The application has failed to start because its side-by-side configuration is incorrect. Please see the application event log or use the command-line sxstrace.exe tool for more details." Jeg har ikke så mye peiling så er det noen som kan hjelpe meg med dette? Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen selvfølge at det skal fungere noe bedre enn om det er en cracket .exe fil.

Det er det jo det, spillet har sin egen kopibeskyttelse å han legger ikke inn cracken riktig som skal bypasse det, med en lovlig utgave så vil han ikke treffe på det problemet ...

Men her vil du ikke få hjelp til dette, gå å kjøp spillene du så skal du se at vi hjelper det om du treffer et problem da.

Lenke til kommentar

Nei, men hvis han har lovlige versjoner er folk straks mer villige til å yte hjelp slik at spillene virker som de skal.

Er enig det. Sa ingenting om at det var feil.

Det er det jo det, spillet har sin egen kopibeskyttelse å han legger ikke inn cracken riktig som skal bypasse det, med en lovlig utgave så vil han ikke treffe på det problemet ...

Men her vil du ikke få hjelp til dette, gå å kjøp spillene du så skal du se at vi hjelper det om du treffer et problem da.

Åssen vet du om han har lagt inn cracken riktig eller ei?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...