Gå til innhold

Alvorlig feil i bruktmarked!?

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg lagde en annonse i bruktmarked, og jeg var logga inn... Kikka på min egen annonse, og så tokk jeg den url'n og kopierte og limte inn på f.eks irc.... Da kunne hvem som helst som trykte på den urlæn bytte passord osv på min bruker, det syns jeg er elendig!

Hva skal dere gjøre med dette da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem som helst kan ikke bytte passord osv. på kontoen din. Det er noe som heter cockies og disse lagres lokalt på din maskin slik at du skal slippe å taste passord ol. på nytt hver gang en side besøkes. Når du neste gang trykket på den linken du postet i irc kunne du selv forandre posten din ja, men hvem som helst kunne ikke det. Hvem som helst har nemlig ikke din cockies lagret på sin masking.

Lenke til kommentar

Dessverre er det mogleg å gjere dette. Det er difor me held på å fullstendig skrive om bruktmarkedet, og den nye versjonen er snart klar til bruk, ifølge utviklaren, mr. Ueland. Me vonar at de difor er forsiktige med kva addresser de gjer ut når det gjeld bruktmarkedet.

Bruktmarkedet me køyrer i dag er ein 3,5 år gamal innkjøpt løysing, ifølge Amund. Det er difor me ikkje har mogleiken til å rette opp dette i bruktmarkedet. Hold augene opne for den nye versjonen.

Me beklager sjølvsagt all feilinformasjon dette kan leie til, og vonar at de ikkje vil miste tilliten til oss grunna dette. Me arbeider for å få opp det nye bruktmarkedet så fort som mogleg, og me er takksame for at de ventar på den nye løysinga.

Om de har spørsmål, ver venleg å still dei i denne tråden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...