Gå til innhold

Ny android, middels/avansert bruker, kravstor og kresen.

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal med tiden anskaffe ny mobil. Det innebærer at jeg kan vente et par mnd hvis det kommer noe nytt på markedet innen da som er verdt å vente på.

Jeg er ute etter en mid-higend mobil og android er det eneste jeg vurderer.

Sitter per nå med en samsung galaxy R.

Med s3/s4/note2/xperia z/htc one irriterer det meg skallene de har lagt oppå.

Mye bra funksjonalitet her og der, men har en rekke motsigelser.

Bruker uansett custom launcher, men låseskjerm, sms-app, dialapp, nedtrekkslinja med hurtigvalg osv har jeg aldri funnet gode erstatninger for.

Enten har tredjepartsappene reklame eller bugs her og der ift hjemknapp eller annet.

Derfor passer lg nexus 4 perfekt for meg. MEN den har ikke like mye tilleggsutstyr, jeg mener den er dyr ift de andre og hva man får...

Noen som vet om det kommer en google-mobil før sommeren?

Jeg er nok litt vanskelig på dette området hører jeg, og her kan det ikke være lett å komme med anbefalinger. Rooting har jeg liten erfaring med siden jeg har en modell som ikke er så populær.

Noen som har noen geniale tips, informasjon om kommende modeller, eller bør jeg bli mindre kravstor og anskaffe meg en av de nevnte toppmodellene oppi her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-peolQalf

Hvis du skaffer deg en telefon du kan legge inn CyanogenMod på, kan du få "ren" Android, men jeg tror ikke at alt det "kule" du kan gjøre med f.eks. Samsung Galaxy S4 (bruke handa til å scrolle rett over skjermen, skrur seg ikke av hvis du ser på den o.l.) fungerer med CyanogenMod.

Min telefon mistet for eksempel muligheten til å bruke HDMI-utgangen da jag la CyanogenMod over på den.

Nexus 5 er forresten forventet i Mai

Endret av Slettet-peolQalf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...