AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hei For snart to år siden flyttet jeg inn i et kollektiv der jeg studerer. Jeg er en gutt og bor sammen med to andre jenter. Problemet er hun ene jenta jeg bor med, hun er så merkelig. Første gang jeg hilste på henne, så ble det litt klein stemning fordi hun så vidt svarte på spørsmålene jeg stilte henne. Jeg tenkte at ting kom til å bli bedre etter hvert, men det skjedde ikke helt. Vi snakker nesten ikke sammen, stiller jeg henne spørsmål så svarer hun veldig kort, sånn enten "Ja", "nei", "ja, jeg gjorde det". Det er litt vanskelig å føre en dialog slik. De aller fleste gangene jeg sier "hei" til henne om morgenen, så snur hun seg ikke mot meg. Hun bare fortsetter å stirre inn i kjøkkenet og smøre brødskiven sin. Hun virker generelt sur og lite kontaktvennlig, men det hender en gang i blandt at hun smiler og snakker en del mer. Flere folk som har vært på besøk hos meg har også samme inntrykk av henne. Jeg innser at vi kanskje ikke har så god kjemi sammen, men det betyr jo ikke at ting må være dårlige. Hun andre jenta jeg bor med er hyggelig og ting går fint. Jeg vil helst ikke flytte ut fordi leiligheten er såpass sentral ift mange ting, og jeg skal flytte vekk fra byen om ett år. Vet ikke helt hva jeg lurer på her. Jeg har bare litt problemer med å forstå hun jenta, det blir liksom litt anspent noen ganger. Hva kan jeg gjøre? Snakke med henne om dette? Hvordan da? Stemningen mellom oss kan umulig bli verre. Anonym poster: 116b515d695c41a67b8dd462cbf89c5a Anonym poster: 116b515d695c41a67b8dd462cbf89c5a Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Er vel ingenting å gjøre med det foruten å tenke så mye på det. Folk er forskjellige. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Ja, det er mulig jeg tenker litt for mye på det. Vil bare høre hva andre har å si Anonym poster: 116b515d695c41a67b8dd462cbf89c5a Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Dette er ikkje noe problem med mindre du gjør det til et problem. Respekter at det er hennes måte å være på, du kan ikkje bestemme at ho skal smile og være blid mot deg om hun ikkje vil. Så lenge du oppfører deg greit så er det alt du kan gjøre. Du tenker absolutt for mye på dette. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Det er viktig å huske på at mange bor i kollektiv av nødvendighet og ikke fordi de liker å bo sammen med mange mennesker. 4 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Sånn er det å bo i kollektiv. Kanskje hun drikker for lite øl? 4 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Du vurderer og flytte ut fordi en i kollektivet ditt er en egen person som liker privatliv? Latterlig.. 3 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Kanskje hun er forelska i deg.. 1 Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hei For snart to år siden flyttet jeg inn i et kollektiv der jeg studerer. Jeg er en gutt og bor sammen med to andre jenter. Problemet er hun ene jenta jeg bor med, hun er så merkelig. Første gang jeg hilste på henne, så ble det litt klein stemning fordi hun så vidt svarte på spørsmålene jeg stilte henne. Jeg tenkte at ting kom til å bli bedre etter hvert, men det skjedde ikke helt. Vi snakker nesten ikke sammen, stiller jeg henne spørsmål så svarer hun veldig kort, sånn enten "Ja", "nei", "ja, jeg gjorde det". Det er litt vanskelig å føre en dialog slik. De aller fleste gangene jeg sier "hei" til henne om morgenen, så snur hun seg ikke mot meg. Hun bare fortsetter å stirre inn i kjøkkenet og smøre brødskiven sin. Hun virker generelt sur og lite kontaktvennlig, men det hender en gang i blandt at hun smiler og snakker en del mer. Flere folk som har vært på besøk hos meg har også samme inntrykk av henne. Jeg innser at vi kanskje ikke har så god kjemi sammen, men det betyr jo ikke at ting må være dårlige. Hun andre jenta jeg bor med er hyggelig og ting går fint. Jeg vil helst ikke flytte ut fordi leiligheten er såpass sentral ift mange ting, og jeg skal flytte vekk fra byen om ett år. Vet ikke helt hva jeg lurer på her. Jeg har bare litt problemer med å forstå hun jenta, det blir liksom litt anspent noen ganger. Hva kan jeg gjøre? Snakke med henne om dette? Hvordan da? Stemningen mellom oss kan umulig bli verre. Anonym poster: 116b515d695c41a67b8dd462cbf89c5a Anonym poster: 116b515d695c41a67b8dd462cbf89c5a Høres ut som det som kalles å være sjenert. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Kanskje hun må skikkelig fise hver gang du møter ho.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Dette er ikke et problem. Når noen lager en slik tråd på forumet, handler det som regel om folk som er vonde å ha med å gjøre, folk som ikke respekterer døgnets tider eller driter i å ta sin del av fellesutgiftene. Du må ikke ha et sosialt forhold til alle du bor med. Av innlegget ditt kommer det ikke fram at hun plager deg på noen måte. Du synes bare at det er ubehagelig at hun holder seg for seg selv. Bortsett fra å være åpen og vennlig, er det ingenting du kan gjøre. Hvis hun ikke er en sosial person, så kan ikke du forandre på det. Hvis dette er den største bekymringen din i kollektivet, er du heldig, så slapp av og kos deg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå