Gå til innhold

Spill i drømmer

Smirnoff

Anbefalte innlegg

Kom på en drøm jeg hadde for en stund tilbake...

Det var i en periode der jeg spilte ganske mye Unreal Tournament. (1'ern).

I drømmen befant jeg meg midt i en team deathmatch i UT (eller noe som liknet på UT iallefall), masse rare folk løp rundt med rare våpen og skjøt etter meg. :D Husker drømmen virka forferdelig lang, jeg prøvde å skyte tilbake, men folk respawnet hele tiden rundt meg, og jeg måtte løpe for livet til slutt. Fælt var det. hehe. :lol:

Noen her som har hatt liknende drømmer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en stund siden.... før jeg fikk ADSL spilte jeg mye Kabal på pc'en. Jeg har liksom aldri vert en spillfrik. Men Kabal var ok :p Da låg jeg ofte i sengen min å tenkte "kabaler" i hodet mitt, forestilte meg korta, for så å løyse kabalen....

Ikke akkuratt en drøm, men dog ganske spesielt! :lol:

Lenke til kommentar

jeg spilte litt mye GTA: VC for litt siden ..

så drømte jeg at jeg var der .. men byen ble til sandefjord .. og jeg drømte at jeg bøffa Hummeren til "Hansen" og kjørte den i svenske båten ..

så når jeg prøvde å bøffe den Lamborghinien som kjørte rundt her så kom snuten å drepte meg ..

så sto det "Wasted".. så voknet jeg .. :-?

Lenke til kommentar

Drømte ein gang at eg spillte Age of empires 2,

men det einaste eg hugser er at eg gjikk gjennom alle aztec campain mappa....dei blei bare flasha foran meg akkurat som lysbildefremvisning.

Har ein lei tendens til å hugse mappa på alle nesten alle spill eg har spillt.

Men bortsett frå det så har eg hukommelse som ein snegle. :-)

Lenke til kommentar

Da jeg var rundt 11-13 år (dette begynner å bli en stund siden), drømte jeg ofte om spill... Jeg kunne sitte og spille hele dagen, kom jeg meg ikke videre og prøvde virkelig mye, men ikke fikk til, kunne jeg gå og legge meg for kvelden... Og om morgenen våkne opp med løsninga til det jeg plagdes med. Ganske praktisk, egentlig.

I natt drømte jeg noe skikkelig creepy, forresten. Drømte at jeg oppdaterte iTunes (that's right, jeg bruker Mac på skolen). Og plutselig hadde ikke iTunes lengre problemer med navn på MP3'er... Hadde det bare vært sånn når jeg kom til skolen i dag. :roll:

Lenke til kommentar
Da jeg var rundt 11-13 år (dette begynner å bli en stund siden), drømte jeg ofte om spill... Jeg kunne sitte og spille hele dagen, kom jeg meg ikke videre og prøvde virkelig mye, men ikke fikk til, kunne jeg gå og legge meg for kvelden... Og om morgenen våkne opp med løsninga til det jeg plagdes med. Ganske praktisk, egentlig.

Har hatt det på samme måte; spillt hele dagen og strevd med ein ting, for så å sove litt og vokne opp å tenke; hmmm fy F**n så dum eg var som ikkje tenkte på dette....

Lenke til kommentar
tetris drøm/mareritt. å plassere de håpløse klossene mens i drømmeland er ikke noe kult.

vil tro det er mange som har opplevd dette

Amen! husker også at jeg drømte om Dr. Mario for mange mange år siden.. for ikke å glemme Super Mario Bros 3. Frustrerende! Nå for tiden går det mest i CM :smile:

Lenke til kommentar

jeg drømte en gang at jeg falt (ganske normalt trur jeg) men når jeg omsider traff bakken våknet jeg ikke, grunnen var vel at bakken var som myk gummy og jeg fikk en myk landing. men det var ikke så morrsomt for jeg hadde havna i en verden med bare meg i og alt var av gummi, jeg og hadde blitt det.

lit off topic kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...