Tetra mann Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Er det noen som vet hva en Service på en Mercury 50hk 4 takt påhengsmotor koster ? Hva gjøres på denne servicen ? Finnes det Service håndbok Online ? Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) 40 – 60 hk. – Kr. 4.200,- - 5.000,- Grunnleggende servicepris er inkludert motorolje, girolje, oljepakninger, oljefilter, konservering av motor +avlesning av motorens EEM/ECM. Øvrig arbeid utover dette er det ca. 1.000,- + materiell. Utskifting av drivstoffiltere, zinkanoder, termostater, etc. er ikke inkludert i grunnpris edit: Hva slags type er det mer presis, kan jeg sjekke opp i det for deg Endret 3. april 2013 av Slemdorull Lenke til kommentar
Tetra mann Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 Dette er en 50Hk Mercury 4 takter med lang stang, ca 10 år gammel seri NO.9429588 n,s. Håper du finner ut om det finnes service manual, eller kanskje jeg trille den bort på verksted :-) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Er du sikker på det, serienummeret tyder på en 3 sylindret totakter. Servicehefter har jeg bare funnet i betal-versjoner. Lenke til kommentar
Tetra mann Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Legger ved bilde av SNR skilt på motor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå