Gå til innhold

[Løst] Endre ordre hos komplett?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har sett dette spørsmålet blitt stilt før her inne. Men ikke i den varianten som jeg sikter til.

Jeg har lagt inn en ordre på 14 deler. 13 deler er reservert og klare til sending, 1 (!!!) del en sata hardisk (skal brukes som fylleplass) er ikke på lager.

Jeg har absolutt ingen muligheter til å endre på orderen, selvom den er åpen.

Jeg ønsker ikke å fjerne en ordnelinje, eller legge til noe.

Men, tror dere at det er håp i helvete om jeg ringer de i morra 0800 og spør om de kan bare sende den hardisken senere når den kommer, så de får sendt av gårde alle pc-delene med en gang?

Eller kommer de til å være så firkantet at "bestilt er bestilt! Du må heller vente noen uker!" ???

Typisk at sånn herk skjer meg, sikker på at den var på lager da jeg trykka "kjøp", selvom jeg kikket over handlavogna mi i en halvtime før sendte bestillingen så er det alltid noe som skal herpesere alt sammen :(

Endret av Tesshin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan slette enkeltartikler, men siden det ikke ønskes, kan du ta kontakt med support og høre om de kan sende varer på lager med en gang, og så den siste delen når den kommer inn - men dette vil helt sikkert koste deg enda en fraktskostnad.

Akkurat dette med samlet levering er noe man velger ved bestilling

Lenke til kommentar

Sånn må man sjekke før man bestiller.

Du kan også hake av om en del ikke er på lager, send noe nå og resten når det kommer.

Da betaler du egen frakt på det.

Har du betalt med visa skal de kunne slette en linje og sende varen da beløpet bare er reservert, men med så mange kunder ville det tatt 50 folk 24/7.

Lenke til kommentar

Sånn må man sjekke før man bestiller.

Du kan også hake av om en del ikke er på lager, send noe nå og resten når det kommer.

Da betaler du egen frakt på det.

Har du betalt med visa skal de kunne slette en linje og sende varen da beløpet bare er reservert, men med så mange kunder ville det tatt 50 folk 24/7.

Takk for svar :) Jeg har slettet hele ordreren og lagt inn en helt ny. Nå har jeg ikke gjort samme feilen igjen. Helt enig at det er sånn man skal sjekke, men jeg var FOR nøye og oppslukt med at det var riktig varer f.eks at jeg ikke tok et 2011 hovedkort til en 1155 prosessor etc og den type ting.

Takk for hjelp igjen.

Orderen er fortsatt før klokken 0900 i morgen tidlig så den er mest sannsynlig klar for henting klokken 1500 i morgen, om gudene er med oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...