Tesshin Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Hei. Jeg har sett dette spørsmålet blitt stilt før her inne. Men ikke i den varianten som jeg sikter til. Jeg har lagt inn en ordre på 14 deler. 13 deler er reservert og klare til sending, 1 (!!!) del en sata hardisk (skal brukes som fylleplass) er ikke på lager. Jeg har absolutt ingen muligheter til å endre på orderen, selvom den er åpen. Jeg ønsker ikke å fjerne en ordnelinje, eller legge til noe. Men, tror dere at det er håp i helvete om jeg ringer de i morra 0800 og spør om de kan bare sende den hardisken senere når den kommer, så de får sendt av gårde alle pc-delene med en gang? Eller kommer de til å være så firkantet at "bestilt er bestilt! Du må heller vente noen uker!" ??? Typisk at sånn herk skjer meg, sikker på at den var på lager da jeg trykka "kjøp", selvom jeg kikket over handlavogna mi i en halvtime før sendte bestillingen så er det alltid noe som skal herpesere alt sammen Endret 2. april 2013 av Tesshin Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Slett ordren og legg til på nytt. Så vidt jeg vet kan du ikke endre en ordre hos komplett, bare slette og opprette på nytt Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Man kan slette enkeltartikler, men siden det ikke ønskes, kan du ta kontakt med support og høre om de kan sende varer på lager med en gang, og så den siste delen når den kommer inn - men dette vil helt sikkert koste deg enda en fraktskostnad. Akkurat dette med samlet levering er noe man velger ved bestilling Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Eg har hatt samme dilemma tidligere og fikk beskjed fra Komplett å slette ordren og legge inn ny ordre. Lenke til kommentar
Tesshin Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Eg har hatt samme dilemma tidligere og fikk beskjed fra Komplett å slette ordren og legge inn ny ordre. Ok takk for svar. Da gjør jeg det. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Sånn må man sjekke før man bestiller. Du kan også hake av om en del ikke er på lager, send noe nå og resten når det kommer. Da betaler du egen frakt på det. Har du betalt med visa skal de kunne slette en linje og sende varen da beløpet bare er reservert, men med så mange kunder ville det tatt 50 folk 24/7. Lenke til kommentar
Tesshin Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Sånn må man sjekke før man bestiller. Du kan også hake av om en del ikke er på lager, send noe nå og resten når det kommer. Da betaler du egen frakt på det. Har du betalt med visa skal de kunne slette en linje og sende varen da beløpet bare er reservert, men med så mange kunder ville det tatt 50 folk 24/7. Takk for svar Jeg har slettet hele ordreren og lagt inn en helt ny. Nå har jeg ikke gjort samme feilen igjen. Helt enig at det er sånn man skal sjekke, men jeg var FOR nøye og oppslukt med at det var riktig varer f.eks at jeg ikke tok et 2011 hovedkort til en 1155 prosessor etc og den type ting. Takk for hjelp igjen. Orderen er fortsatt før klokken 0900 i morgen tidlig så den er mest sannsynlig klar for henting klokken 1500 i morgen, om gudene er med oss. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Det er roboter som plukker delene som får plass i en kasse , så det er jo lov til å krysse fingrene. 2x psu? Endret 2. april 2013 av War Lenke til kommentar
Tesshin Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 2x psu? Helvette 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Kjekt å ha , kjøpte selv 5x AX 1200W og 5 AX1200i og har fått bruk for alle. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Kan kun se en på den lista, jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå