Jentungen2 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Solnedgang på Playa del Americas Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Ett bra perspektiv...som vist på klubben igår V1 beste i mine øyne Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Så nesten kaldt ut, men flott er det der Om du har mulighet i ditt bildebehandlingsprogram, se om du har en funksjon som kan fjerne/justere kromatiske feil. Det ville gitt ett langt bedre bilde ved at de røde og turkise stripene på høyre og venstre side av palmene blir borte. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Takk for det Jan Erik, synes kvelden var givende og inspirerende . Til Kent Rune: Dette hadde ikke jeg lagt merke til før du sa det, V3 er nå korrigert i LR, dette var lærerikt, syntes det blei bedre, så takker så mye for kommentaren . Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Se der ja Det ble mye bedre. ikke alle tar denne form for kritikk bra, godt du ser positivt på det, og det er det som var meningen, å hjelpe. Ser en del flotte bilder hvor man ikke gjør en slik korrigering og det virker distraherende i mine øyne. Anbefaler at man legger til denne prosessen i alle bilder for å skape det aller best resultat hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg