Hundrelapp1 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Så her er tingen. Før påsken sluttet modemet vårt å funke etter mange års bruk. Det var et speedtouch 780wlt modem. Så da fikk vi tilsendt nytt modem. Modemet kom i posten i dag og internett fungerer som det skal, men jeg kan ikke bruke skype. Folk hører meg ikke og de hører stemmen min hakke. I tillegg får jeg heller ikke spilt noen spill online pga. lag... Vi har heller ikke endret på bredbåndshastigheten vår. Er det noen som vet hva som kan være årsaken? Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hastighet har du i dag? Wifi/Wlan? Har du noen spenstige programmer som runner i background (obv. not) Speedtest? Hva viser den? tyty Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hvilken type modem har du fått? Er det et rent modem eller et routermodem? Hva er FW-versjon på dette? Har du xDSL eller coax? Er det tregt kun på WiFi eller også på ethernet direkte til modem? Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Det ser ut som problemet har løst seg selv... Men routeren finner alltid på noe :nei2: Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Det ser ut som problemet har løst seg selv... Men routeren finner alltid på noe :nei2: Ringer du internett leverandøren din har de målinger på signalene som går til modemet, hadde jo vært litt lurt å spurt de om de kunne sjekket det for deg Da vet du i hvert fall at det ikker et pc problem om det er noe rusk Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Ringer du internett leverandøren din har de målinger på signalene som går til modemet, hadde jo vært litt lurt å spurt de om de kunne sjekket det for deg Da vet du i hvert fall at det ikker et pc problem om det er noe rusk Skal gjøre det i dag eller i morgen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå