Tandamram Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Så dette hos planethalflife.com. De virket veldig pesimistiske med tanke på utgivelsesdato og tror at det kan gå så langt som inn i 2004. Jeg håper og tror på 30/9. Lombardi har sagt gang på gang at det blir knapt men at de skal klare det. Hva tror dere? Lenke til kommentar
o0Hawk0o Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg tror at det kommer ut 9/30 fordi at valve (de som lager spillet) vet vel best når spillet er ferdig ,og siden de sier at de skal gjøre det ferdig til den tid så gjør de vel det Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Ska det komma ut om 2 uker så begynne det vel å hasta litt med å senda ut spilla til selgere rundt om i verden Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg tipper Half-Life 2 blir distribuert eksklusivt via Steam fra den 30 September, for å lokke så mange som mulig over på Valves nye distribusjonstjeneste. Først etter rundt en måned vil spillet være tilgjengelig i butikkene. Jeg antar at det er nettopp derfor det er så stor forvirring rundt lanseringstidspunktet. Utgiveren og distributørene oppgir datoen spillet kommer i butikken, mens Valve oppgir når spillet kan lastes ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 det som er interessant er at kortet som half life 2 skal være bundlet med faktisk havner på markdet 309... det vil bli lansert på selveste alcatraz i san fran.. og havner i butikken samme dag. det er foreløpig det som får meg til å tro at det er en mulighet for at half life 2 kommer så tidlig som 309. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Bedre å være litt selvpåtvunget pessimistisk når det gjelder slikt. Da blir du mye gladere når spillet kommer tidligere enn forventet. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 det som er interessant er at kortet som half life 2 skal være bundlet med faktisk havner på markdet 309...det vil bli lansert på selveste alcatraz i san fran.. og havner i butikken samme dag. det er foreløpig det som får meg til å tro at det er en mulighet for at half life 2 kommer så tidlig som 309. Du må huske at det ikke er fullversjonen som bli bundlet, men en slags demo. tror det stod i den saken der ATI bydde over NVIDIA.. Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 En ting er sikkert, det blir dritbra!!!! Gledeeeeee Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 det som er interessant er at kortet som half life 2 skal være bundlet med faktisk havner på markdet 309...det vil bli lansert på selveste alcatraz i san fran.. og havner i butikken samme dag. det er foreløpig det som får meg til å tro at det er en mulighet for at half life 2 kommer så tidlig som 309. Du må huske at det ikke er fullversjonen som bli bundlet, men en slags demo. tror det stod i den saken der ATI bydde over NVIDIA.. Demo er det ikke. Det er en fullversjon men da bare med singleplayerdelen. Hvis det bare kommer på Steam 30. så passer det meg bra det! Kjøper det mer enn gjerne direkte uten dyre mellomledd dessuten slipper du jo toll noe du må hvis du bestiller pakka fra utlandet - med mindre tolletaten har laget en eToller da. Grøss! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Hvis det bare kommer på Steam 30. så passer det meg bra det! Kjøper det mer enn gjerne direkte uten dyre mellomledd dessuten slipper du jo toll noe du må hvis du bestiller pakka fra utlandet - med mindre tolletaten har laget en eToller da. Grøss! Skjønner fortsatt ikke hvordan de har tenkt til å lansere det spillet på steam når de bare har en Gbit kapasitet (ihvertfall hvis de tallene jeg så i en annen tråd stemmer), de må jo enten være veldig restriktive på antallet, eller så vil det jo knele helt. AtW Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Hvis det bare kommer på Steam 30. så passer det meg bra det! Kjøper det mer enn gjerne direkte uten dyre mellomledd dessuten slipper du jo toll noe du må hvis du bestiller pakka fra utlandet - med mindre tolletaten har laget en eToller da. Grøss! Skjønner fortsatt ikke hvordan de har tenkt til å lansere det spillet på steam når de bare har en Gbit kapasitet (ihvertfall hvis de tallene jeg så i en annen tråd stemmer), de må jo enten være veldig restriktive på antallet, eller så vil det jo knele helt. AtW Steam: "You are now nr. 8261 in line. The current downloadees are downloading with a rate of 2 kB/s. Your ETA: 3 months, 5 days, 4 hours and 16 seconds..." Nei takk, kjøper heller spillet i butikken/webshopper, jeg... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 hadde vært noen smarte luringer, hadde de lagt inn noe bittorrent-aktig i steam (selvfølgelig som man kunne disablet når man spilte og sånt). Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg satser på at det blir utgitt i November, men.. man får nå håpe på 30/9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå