Gå til innhold

S3+ løpesensor fra Polar

Anbefalte innlegg

Hei.

For å gjøre en lang historie kort:

Har noen teste Polar sin løpesensor, S3+? Hvilke erfaringer kan du i så fall dele?

Jeg vurderer om jeg skal kjøpe den eller ikke. Jeg får litt inntrykk av at den ikke er veldig nøyaktig, ut i fra hva folk sier på forskjellige utenlandske forumer.

Det står skrevet på polar sine sider at den må re-kalibreres hvis man forandrer steget sitt vesentlig. Hva vil dette egentlig si? Personlig så har jeg annerledes steg hvis man setter spurt på flatmark opp mot klatring i bratt bakke(noe som gjelder de fleste, vil jeg tro). Vil dette gjøre stort utslag på målingen?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg selv var usikker på om jeg skulle kjøpe "S3+" eller en "GPS", selv endte jeg med å kjøpe GPS-en. I dag da jeg var på XXL i Åsane sto det at den var 97% sikker når det gjaldt farten din og 99% når det gjaldt kalori forbrenning eller motsatt. (hvis jeg husker riktig)

Forskjellene på disse produktene slik jeg forsto det var at S3+-en fortalte deg noe om teknikken din mens du løper. S3+ virket for eksempel ikke på langrenn noe som GPS-en gjorde. S3+ virker kun på løping.

Endret av Stein Are
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...