R3devil Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hei. For å gjøre en lang historie kort: Har noen teste Polar sin løpesensor, S3+? Hvilke erfaringer kan du i så fall dele? Jeg vurderer om jeg skal kjøpe den eller ikke. Jeg får litt inntrykk av at den ikke er veldig nøyaktig, ut i fra hva folk sier på forskjellige utenlandske forumer. Det står skrevet på polar sine sider at den må re-kalibreres hvis man forandrer steget sitt vesentlig. Hva vil dette egentlig si? Personlig så har jeg annerledes steg hvis man setter spurt på flatmark opp mot klatring i bratt bakke(noe som gjelder de fleste, vil jeg tro). Vil dette gjøre stort utslag på målingen? Lenke til kommentar
Stein Are Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Jeg selv var usikker på om jeg skulle kjøpe "S3+" eller en "GPS", selv endte jeg med å kjøpe GPS-en. I dag da jeg var på XXL i Åsane sto det at den var 97% sikker når det gjaldt farten din og 99% når det gjaldt kalori forbrenning eller motsatt. (hvis jeg husker riktig) Forskjellene på disse produktene slik jeg forsto det var at S3+-en fortalte deg noe om teknikken din mens du løper. S3+ virket for eksempel ikke på langrenn noe som GPS-en gjorde. S3+ virker kun på løping. Endret 13. mai 2013 av Stein Are Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå