Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eskorte - Komme i gang

Anbefalte innlegg

Jeg tror man må ha respekt for at folk er forskjellige. Jeg har veldig delte meninger om prostitusjon. På en side er jo sex lovlig, og salg lovlig, og da må jo sexsalg være lovlig, og det er det jo - men kjøp er ulovlig. Enda et eksempel på femifascismen som herjer staten vår.

Jeg håper du er klar over at loven er utformet slik med tanke på trafficking? Veldig mange prostituerte har ikke valgt det av fri vilje. Hadde det ikke vært for dette hadde det nok vært ulovlig på begge parter, men for å hindre at trafficking-jentene blir et offer er det bare ulovlig å kjøpe.

Denne metoden sikrer derimot at jentene er vitne og involvert i saken, slik at eventuell trafficking blir lettere å spore opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og måten å hjelpe ofre for traficking på er ved å ta de norske kundene?

Hvorfor ikke sende dem tilbake eller gå etter de som står bak?

Jeg synes det er naivt å tro at internasjonale kriminelle bare gir opp om de møter motstand, eller at norske menn plutselig slutter å bli kåte fordi de kanskje muligens får en bot.

Lenke til kommentar

Beklager TS men det nytter ikke å starte en tråd som berører prostitusjon uten at det skal handle om hvorvidt folk synes det er greit eller ikke. Har sett mange forsøk og alle har havarert der, dessverre. Moderatorene burde bli strengere på å fjerne innlegg som er avsporinger fra det temaet TS faktisk prøver å ta opp; hvordan man rent praktisk begynner som eskorte.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...