fo2re Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg har fått et tilbud på denne varianten: http://www.fotovideo...utm_medium=link eksklusive den trådløse blitzen (EP-M1 var jo en av anbefalingene fra psilocybe) Til kun kr. 1.500,- som jeg tror jeg går for (nytt, ubrukt og med kvittering) - og da har jeg noen kroner til overs ifht tenkt ramme slik at jeg kan kjøpe noe mer utstyr Er det noen som har forslag til hva jeg bør kjøpe i tillegg? Er det noen som kan kommentere pakken (ifht objektivene?) Er det noen som kan kommentere ifht prisen (ifht hva jeg får) Tusen takk for innspillene underveis Det blir nok konfirmasjon, skal dere se Jeg kjøpte mitt 3 Olympus speilløst denne uka, har full Nikon "rigg" og den brukes i hovedsak på portretter og mennesker. Alt annet har jeg Olympus til for det veier mindre i veska en ene Nikonobjektivet og er med meg rundt. Misforstå meg rett men Olympusen fungerer topp på bilder av mennesker også :-) Er mer snakk om 800 gram vs 6-10 kg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå