Gå til innhold

[Løst] Oppgradering av skjermkort + kabinett.

Anbefalte innlegg

Jeg har sett kritikken av Pixmania før og skjønner de som ikke ønsker handle der. Selv har jeg ingen negative erfaringer med butikken. Bortsett fra det får TS en solid oppgradering.

men så til noe helt annet:

Tullebukk!

1) Når du skal kritisere en anbefaling bør du i all saklighets navn linke til samme modell som blir omtalt. Når du ikke gjør det forsøpler du tråden og sprer desinformasjon. Desverre er det slik at de fleste PSU-leverandører kan hente forskjellige modeller fra forskjellige fabrikker så samme PSU-serie kan i verste fall ha markante kvalitetsforskjeller. Derfor er det viktig å faktisk se på den aktuelle modellen og ikke generalisere...

2) Først nevner du vapor chamber som noe negativt som jeg leser det, etterpå "friskmelder" du samme kort? Hva er problemet? Kan du komme med objektive referanser?

Hvirfor mase om platinum? For det første; jeg maser ikke Jeg kommer med relevante og logiske anbefalinger basert på forholdet mellom pris og ytelse med bakgrunn i objektive tester utført av noen av de mest anerkjente hardwaresidene på nett! Hvis dette kvalifiserer som mas er det svært sansynlig at det sier mer om deg enn meg.

For å gi mer relevant info (selv om TS har handlet), Hardwaresecrets har testet Corsair HX650gold, Antec Eartwatts 650, samt TS sin gamle PSU - OCZ modXstream500w

Ut fra disse siste testene vil jeg anta at den gamle PSU'en vil kunne gjøre god nok jobb til å drive de nye komponentene. Dette vil jo han selv kunne teste ut og sammenligne med den nye.

Påstanden mangler objektive referanser, hvilke sider har testet og kommet med slik konklusjon?

1: Jeg kunne ikke finne en seriøs side med en god test av den PSUen :(

2: Jeg mener at vapor chamber er en bra ting, og kan nærmest "revolusjonere GPU kjøling som kommer stock, derfor linket jeg til den til å begynne med...

3: Jeg har hatt en OCZ Modstream selv, dessverre... Den drepte en HDD, og ga feil V flere ganger til mange komponenter :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå fått putta sammen greiene. Og inni alt låg det faktisk cd-keyer til 4(!) spill for nedlastning på steam!

2stk Bioshock Infinite

1stk Tomb Raider

1stk Crysis 3

Så jeg er egentlig ganske fornøyd med kjøpet!

edit, alle kodene er gitt bort.

post-27513-0-09787100-1365425686_thumb.jpg

Endret av Instict
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...